سرلشکر ایزدی در دانشگاه امام حسین (ع):

امروز جمهوری اسلامی ایران برای اعتلای کلمه "لااله الا الله" درگیر نبرد سختی است

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران برای اعتلای کلمه "لااله الا الله" و "محممد رسول الله (ص)" درگیر نبرد سختی است.

امروز جمهوری اسلامی ایران برای اعتلای کلمه به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ سرلشکر "مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح در ضیافت افطاری که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران برای اعتلای کلمه  "لااله الا الله"  و "محممد رسول الله  (ص)" درگیر نبرد سختی است.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم و جامعه به امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد و دشمن منتظر تخریب جامعه ما بوده و  استکبار در کرانه‌های دور با سلاح و در داخل با قدرت نرم با ما می جنگد.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح  با گرامیداشت  یاد شهدای بین اللمللی همچون  شهید "شاطری"، "طباطبایی" و "اسکندری" گفت:  امروز در شهرهای ایران اسلامی شهدای گلگون کفنی در راه اعتلای اسلام خون مطهرشان به زمین ریخته است .

وی در پایان خاطرنشان کرد:  راه امام و رهبری  راه  جهاد است و انقلاب اسلامی به پیش می رود و فریاد حق امام حسین را زمزمه می‌کند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار