تركيب تيم ملي نونهالان دختر براي رقابتهاي جهاني مشخص شد

پس از برگزاري آخرين مرحله انتخابي تيم ملي نونهالان دختر، 10 تكواندوكار اعزامي به مسابقات قهرماني جهان مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، آخرين مرحله انتخابي تیم ملی نونهالان دختر برای شرکت در دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان با حضور 20 هوگوپوش در خانه تكواندو برگزار شد و 10 تكواندوكار جواز حضور در اين دوره از مسابقات را بدست آوردند.


براين اساس، فاطمه عبادوز از قزوين (وزن اول)، مهلا مومن زاده از البرز (وزن دوم)، مبينا نژاد از گيلان (وزن سوم)، ستاره چابكي از اصفهان (وزن چهارم)، يلدا ولي‌ن‍ژاد از البرز (وزن پنجم)، نرگس حسن نيا از مازندران (وزن ششم)، مبينا شاكري از سمنان (وزن هفتم)، زهره حسن نتايج از مازندران (وزن هشتم)، نگار پورجمالي قزوين (وزن نهم) و زهرا نصيراحمدي از مازندران (وزن دهم)؛ تكواندوكاران اعزامي به دومين دوره مسابقات قهرماني جهان نونهالان هستند.

همچنين فاطمه ابراهيم زاده از گيلان (وزن اول)، نگين ناصري پور از لرستان (وزن دوم)، مهديس مرادپور از تهران (وزن چهارم) و زهرا رحيمي از قزوين (وزن ششم) بعنوان يار تمريني در اردوهاي تيم حضور دارند.

هدايت تيم ملي دختران كشورمان در اين دوره از رقابتها، برعهده مهرو كمراني (سرمربي)، فاطمه صفرپور (مربي) و ندا رستاد و محبوبه محمد ن‍ژاد (كمك مربي) خواهد بود.

دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، یکم تا چهارم شهریور ماه در شهر "موجو" کره جنوبی برگزار می شود.

تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان در اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان که در شهر "باکو" آذربایجان انجام شد، با هدایت مهرو کمرانی و با کسب 4 مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار