شیراز؛

هشدار امام جمعه فسا در خصوص استاندار آینده فارس

اگر حامی فتنه، استاندار فارس شود بسیجیان او را از استانداری خارج می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ خطیب نماز جمعه فسا در خطب های دیروز نماز در خصوص انتخاب استاندار آینده فارس گفت " از زبان این نماز گزاران ، خانواده های شهدا ، بسیجیان و همه کسانی که دلشان برای این کشور می سوزد هشدار می دهم اگر در پست استانداری فارس، کسی که در فتنه بوده و یا از فتنه حمایت کرده و از فتنه گرها بیزاری نجسته سرکار بیاید بسیجیان کفن پوشان وارد استانداری شده و عامل فتنه را از استانداری خارج می کنند."

طهماسبی همچنین به استعفای سید محمد احمدی استاندار فارس اشاره و تصریح کرد: در استعفای استاندار فارس فشار بعضی گروه های انحصار طلب بی تاثیر نبوده است.

وی گفت: ما نمی خواهیم از عملکرد استاندار پیشین دفاع کنیم او نقطه ضعف هایی داشت ولی فشار آوردن جهت دار این گروه انحصار طلب برای چینش مهره های خود کار ناپسندی است.

امام جمعه فسا افزود: این درست نیست که بخواهند کسانی که در فتنه 88 حضور داشته و کشور را به لب پرتگاه کشانده اند و از این کار خود ابراز پشیمانی نکرده اند در پست حساس استانداری سر کار بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام امام جمعه جهرم در ادامه با بیان اینکه از دولت می خواهیم در انتخاب مدیر اجرایی استان، فردی بی طرف و قوی معرفی شود تا فارس در مسیراهداف نظام حرکت کند، گفت: عدم ثبات مدیریتی در فارس سبب می شود استان نتواند در زمینه اقتصادی کاری به پیش ببرد . وی ابراز امیدواری کرد دولت با تدبیر خود فارس را از نابسامانی نجات دهد.

هم اکنون خلیل رضاییان معاون امورعمرانی استانداری فارس از طرف وزارت کشور به سرپرستی استانداری فارس گمارده شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: هشدار ، امام ، جمعه ، فسا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.