معاون پشتیبانی صندوق رفاه دانشجویان:

نرخ غذای دانشجویان در ماه رمضان براساس نرخ مصوب سال گذشته است

معاون پشتیبانی صندوق رفاه دانشجویان گفت: نرخ غذایی که دانشجویان برای وعده سحر و افطار پرداخت می‌کنند براساس نرخ مصوب شده سال گذشته است و براساس غذای کم هزینه و پر هزینه حساب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران، فردین تقی‌زاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اظهار داشت: با توجه به همزمانی امتحانات برخی از دانشگاه‌ها با ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی‌های لازم انجام شده تا وعده سحر و افطار به موقع در بین دانشجویان خوابگاهی روزه‌دار توزیع شود تا دانشجویان بدون دغدغه خود را برای امتحانات آماده کنند.

تقی‌زاده در خصوص قیمت غذای دانشجویان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: نرخ غذایی که دانشجویان برای وعده سحر و افطار پرداخت می‌کنند براساس نرخ مصوب شده سال گذشته است و براساس غذای کم هزینه و پر هزینه حساب می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ دانشگاهی نباید در ماه رمضان مبلغی بیشتر از نرخ مصوب شده صندوق رفاه از دانشجویان دریافت کند، افزود: نرخ غذا در این ایام با توجه به دورچین غذا مانند (زولبیا، بامیه، شربت، خرما) مقداری افزایش می‌یابد ولی آن را دانشگاه تقبل خواهد کرد و ژتونی که دانشجو پرداخت می‌کند همان مصوب سال قبل است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: غذایی که دراین ایام ارایه می‌شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وی در خاتمه گفت: تنها دانشگاه‌های صنعتی شریف، شهید بهشتی و علامه طباطبایی از دانشگاه‌های استان تهران هستند که تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان امتحانات خود را به اتمام رسانده‌اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار