آموزشهای شهروندی و فرهنگ سازی در اجرای طرح خط سفید آغاز شد

شهردار منطقه 22 گفت: رانندگان آژانس‌ها و سرویس‌های مدارس را باید با مزایا و محاسن اجرای طرح خط سفید آشنا کنیم.


قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح خط سفید اظهار کرد: در فاز بعدی ارجرای طرح سفید تمامی رانندگان آژانس‌ها و سرویس مدارس منطقه برای ارجرای هرچه بهتر این طرح آموزش ببینند.
وی در ادامه افزود: نزدیک به 9 ماه که اجرای طرح خط سفید با تامین زیر ساخت‌های آن از سوی حوزه‌های فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک آغاز شده و افزون بر انجام خط کشی، تبلیغات گسترده محیطی با توزیع بروشورهای مرتبط، اطلاع رسانی و تهیه خبر نیز  در دستور کار قرار گرفته است.

مولایی تصریح کرد: بحث آموزش‌های شهروندی و فرهنگ سازی در زمینه اجرای این طرح، اقدامات خوبی از سوی منطقه صورت گرفته و با آموزش‌ رانندگی تاکسی، اتوبوس و رانندگان همچنین ارائه آموزش‌های مرتبط در مدارس و مساجد و ... در قالب همایش و سمینارهای متعدد، سعی کردیم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی فعالیت می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به پیشنهاد آموزش رانندگان آژانس‌ها و سرویس‌های مدارس منطقه را اقدام بعدی در اجرای طرح خط سفید مطرح کرد و گفت: تمامی رانندگان در جریان محاسن و مزایای طرح خط سفید باشند و این موضوع به رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی کمک خواهد کرد.

گفتنی است، تمامی رانندگان استیجاری و ثابت منطقه نیز طی 2 مرحله درکلاس‌های آموزشی خط سفید، آسمان آبی  زمین پاک شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار