سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

قدرت ممتاز نظامی ایران هر تجاوزی را کوبنده پاسخ خواهد داد

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرمانده معظم کل قوا گفت: دلیل اینکه غربی‌ها حاضر به مذاکره شدند پیشرفت علمی و توانایی بالای نظامی ایران بود و جمهوری اسلامی ایران با قدرت ممتاز نظامی خود هر تجاوزی را کوبنده پاسخ خواهد داد.

پوراعظم*صحبت سناتورهای آمریکایی جنبه ژورنالیستی دارد / قدرت ممتاز نظامی ایران هر اقدامی را کوبنده پاسخ خواهد داد

 سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی _امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران گفت: دلیل اینکه غربی‌ها و خصوصا آمریکا حاضر به مذاکره با جمهوری اسلامی ایران شدند دو چیز بود اول فهمیدند ایران در علم و فناوری در حال پیشرفت است و مرزها را یکی پس از دیگری می‌شکند و دلیل دوم آن هم توانایی‌های ممتاز نظامی جمهوری اسلامی ایران بود. از همین رو متوجه شدند که باید با ملتی که انسجام دارد و بر سر موضوعات اساسی اتفاق نظر داشته و از اراده‌ای بزرگ، رهبری بصیر و نیز امکانات ویژه بهره‌مند است صرفا از طریق مذاکره مواجه شد.

 رئیس مرکز ملی مطالعات امنیت در ادامه خاطر نشان کرد:این یک حقیقت است که مذاکرات 1+5 با ایران به دلیل نیاز آنها به مذاکره و توافق است. کارشناسان آمریکایی خود معترفند که امریکا به سبب نیاز پای میز مذاکره با ایران آمد و الا خود می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی برخوردار است و اگر بخواهد هجمه‌ای بر علیه ایران داشته باشند با پاسخ دندان شکن مواجه خواهند شد. 

  
سرلشکر ایزدی در پایان اظهار داشت: ما هم اکنون از جهت نظامی در حدی از استحکام هستیم که باعث شده خود آنها به این نتیجه برسند که امکان حمله به ایران را ندارند. بنابراین سخنان مسئولین آمریکایی صرفا کاربرد ژورنالیستی داشته و برای استفاده در بین افکار عمومی است.

گفتنی است باب کروکر رییس کمیته روابط خارجی سنا آمریکا در اظهاراتی مدعی شده بود که در صورت شکست مذاکرات هسته‌ای احتمال دارد امریکا با بمب‌های سنگرشکن مرکز غنی سازی فردو راهدف قرار دهد 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تأسیسات ، آمریکا ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار