با هدف ایجاد ظرفیت جدید تامین برق؛

ظرفیت پست برق 132 کیلوولت گلدشت اهواز افزایش یافت

ظرفیت پست برق 132کیلوولت گلدشت اهواز با تعویض یک دستگاه ترانسفورماتور به 50 مگاولت آمپر افزایش یافت.

به‌گزارش حوزه انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مجری توسعه پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان درخصوص اهداف این طرح افزود: هدف از افزایش ظرفیت این پست برق، پایداری شبکه و ایجاد ظرفیت جدید جهت تامین برق مورد نیاز مشترکین با توجه به رشد مصرف بار و همچنین پایداری شبکه برق در فصل گرما در منطقه گلدشت و مناطقی از جنوب غرب اهواز بوده است.

محمد سلمان‌زاده ساعدی افزود: در این پروژه یک دستگاه ترانس 132.33 کیلوولت به ظرفیت 50 مگاولت آمپر نصب و راه‌اندازی شده است.

سلمان زاده درخصوص هزینه تمام شده این پروژه گفت: این طرح در مجموع 25 میلیارد ریال هزینه در برداشته که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تامین شده است.

وی اظهار داشت: تمامی امور مربوط به طراحی و خدمات مهندسی، همچنین ساخت تجهیزات و عملیات اجرایی طرح یاد شده که شامل نصب یک دستگاه ترانس جدید بوده و آذرماه سال گذشته آغاز شده، توسط متخصصان و شرکت‌های داخلی انجام گرفته است.

منطقه گلدشت جزو مناطق کمتر توسعه یافته شهر اهواز است که با احداث این پست علاوه بر تقویت برق منطقه، پتانسیل توسعه شهری این منطقه نیز افزایش می‌یابد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پست برق ، اهواز ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار