شیراز؛

هشدار پليس فارس در برخورد شديد با روزه خواري

اداره اماكن پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس در خصوص برخورد پليس با روزه خواري در ملأعام هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ هرگونه تظاهر به روزه خواري در ملاء عام جرم محسوب و با متظاهرين ، برابر قانون برخورد خواهد شد .

حفظ حرمت و شأن ماه مبارک رمضان از ضروريات است و نيروي انتظامي به شدت با حرمت شکنان برخورد خواهد کرد .

اماکن اقامتي ، پايانه هاي مسافربري و باربري که داراي امکانات خدماتي و پذيرايي مي باشند موظف هستند با رعايت موازين شرعي تسهيلات لازم را براي مسافرين مهيا کنند . مراکز درماني که داراي بوفه هستند با تهيه محلي در کنار بوفه که رعايت استتار کامل شده باشد مجاز به ارائه خدمات به همراهان بيمار هستند.

متصديان واحدهاي پذيرايي اعم از رستورانها ، چلوکبابيها ، پيتزا و ساندويچ فروشيها ، فقط با مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومي مجاز به فعاليت در اين ماه مبارک هستند .

مديران مجتمع هاي تجاري و هيئت مديره پاساژها و انجمن بازارها موظف هستند بر عملکرد مجموعه تحت مديريت خود نظارت و بر رعايت موازين شرعي و قانوني و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تأکيد کنند.

واحدهاي پذيرايي بين راهي صرفاً با مجوز سازمان ايرانگردي و جهانگردي مجاز به ارائه خدمات هستند .

برگزاري هرگونه جشن و شادماني در ايام و ليالي قدر ممنوع است .واحد هاي صنفي داراي مجوز فعاليت در ماه مبارک رمضان مجاز به تبليغ براي پذيرايي از مسافرين و غيره با نصب تابلو و پلاکارد نیستند .

از عموم شهروندان تقاضا دارد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مرکز فوريتهاي پليس 110 و تلفن هاي 2183636 – 2183655 – 2183638 گزارش تا برابر مقررات با افراد متخلف برخورد شود.

انتهای پیام/س


برچسب ها: هشدار ، پلیس ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.