ترفندستان دریچه؛

تغییر حجم عکس به سایز دلخواه + آموزش

در این گزارش ما یک روش ساده برای کم کردن حجم عکس را به شما آموزش می دهیم.

 به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،اغلب وبلاگ نویسان و یا کاربرانی که با ارسال عکس در اینترنت سر و کار دارند مسئله حجم عکس برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در وبلاگ نویسی هرچه حجم عکسی که در وبلاگ خود قرار می هید کمتر باشد سرعت باز شدن صفحه شما بیشتر خواهد بود و در نتیجه کاربر را برای باز شدن وبلاگ خود دچار خستگی نمی کنید.مخصوصا اگر سرعت اینترنت بازدید کنندگان سایت شما کم باشد، حجم بالای عکس ها باعث می شود کاربر به خاطر طولانی شدن زمان لودینگ، وبلاگ شما را ترک کند و بازدید کننده خود را از دست خواهید داد.


یکی از راه هایی که بعضی کاربران انجام می دهند، تغییر اندازه عکس برای کمتر کردن حجم آن است که این روش با آنکه تاثیر زیادی در حجم عکس دارد ولی به علت کوچک شدن تصویر عملا کارایی خود را از دست خواهد داد. حالا با ما همراه باشید تا یک روش فوق العاده را به شما آموزش دهیم ،که از این روش کاربرانی که می خواهند تصاویر خود را با حجم کمتری به وسیله ایمیل و یا راه های ارتباطی دیگر ارسال کنند نیز می توانند استفاده کنند.
 
روش کار:
 ابتدا نرم افزار Paint ویندوز را باز کنید



چطور می توانید حجم عکس خود را به دلخواه تغییر دهید + آموزش


حالا عکس مورد نظر خود را به وسیله این نرم افزار باز کنید، شما می توانید از حالت کشیدن و رها کردن عکس در داخل نرم افزار نیز برای باز کردن آن استفاده کنید.سپس از منوی نرم افزار گزینه Save As را انتخاب کنید.


چطور می توانید حجم عکس خود را به دلخواه تغییر دهید + آموزش

از منوی باز شده می توانید از فرمت های PNG و یا GIF برای ذخیره سازی تصویر خود استفاده کنید.حالا خواهید دید که از حجم عکس شما به میزان زیادی کم شده و با خیال راحت می توانید از آن در وبلاگ و یا جای دیگر استفاده کنید.

چطور می توانید حجم عکس خود را به دلخواه تغییر  دهید + آموزش




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
چه باحال بود
آخرین اخبار