واعظ آشتیانی:

عملکرد سرخابی‌ها در جذب بازیکن ضعیف بوده است/ سوء مدیریت، بلای جان دو باشگاه پرطرفدار

مدیر عامل سابق استقلال گفت: باید عنوان کنم که سرخابی‌ها در فصل نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند.

امیر واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد سرخابی ها در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تا کنون وضعیت این دو تیم در جذب بازیکن قابل قبول نبوده‌اند و تغییری محسوسی از این حیث مشاهده نشده است.

وی در ادامه افزود: البته وضعیت این روزهای دو تیم کاملا طبیعی بوده و شاید تا دو سه فصل دیگر سرخابی‌ها نتواند به جایگاه قبلی خود بازگردند.

واعظ آشتیانی ادامه داد: پرسپولیس و استقلال با وجود مدیران مطرحی که در گذشته این تیم را اداره می‌کردند روزگارشان به این منوال در حال سپری شدن است و شاید تا مدتها این تیم شکل واقعی خود را نتواند پیدا کنند و باید هر چه سریع‌تر با تمامی توان درصدد رفع مشکلات برای بازگشت به دوران اوج خود باشند.

مدیر عامل سابق استقلال گفت: در واقع سوء مدیریت بلای جان سرخابی‌ها شده است و این دو تیم به لحاظ سوء مدیریت آسیب‌های فراوان دیده است.

وی در مورد اینکه چه زمانی مشکل سرخابی‌ها حل خواهد شد عنوان کرد: تا دو تیم به لحاظ مدیریتی تغییر نکنند نمی‌توان آینده خوبی را متصور شد باید سرخابی ها مدیران خوش فکر مجرب و کارآمد که دارای سیاستهای کلان مدیریتی باشند را به راس امور وارد کنند تا با تصمیمات کارآمد این دو تیم نام‌دار را به دو باشگاه منحصر به فوتبال مبدل سازند و در راستای تقویت، ترویج و شکوفایی تیم‌هایشان تلاش نمایند.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که این دو تیم با تقویت و شکوفایی در فصل نقل و انتقالات بتوانند به جایگاه واقعی خود رسیده به رونق و اعتلای فوتبال ملی کمک کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۴۳ ۱۴ تير ۱۳۹۴
بابا چی می خوای از جون استقلال
آخرین اخبار