تست سقوط ایرانی، جهانی شد

همواره داغ ترین تست های سقوط در آن سوی آب ها تولید می شود و کاربران ایرانی را نیز مجذوب خود می کند. اما به تازگی این روند معکوس شده و سایتی ایرانی موفق شده تست سقوط خود را در سطح جهانی انتشار دهد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،Drop Testیا همان «تست سقوط» مفهومی جدید در بین رسانه های حوزه تکنولوژی است که با فراگیر شدن تلفن های هوشمند، در طول سالیان گذشته رواج بسیاری یافته و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این نوع ویدیو ها، کارشناسان موبایل های تازه تولید شده را از لحاظ استحکام به چالش می کشند و تلاش می کنند با انجام آزمایش هایی مختلف، مقاومت این محصولات در برابر ضربه را مورد بررسی قرار دهند.

با توجه به اینکه جریان اصلی تکنولوژی در کشورهای غربی جریان دارد، همواره داغ ترین تست های سقوط در آن سوی آب ها تولید می شود و کاربران ایرانی را نیز مجذوب خود می کند. اما به تازگی این روند معکوس شده و سایتی ایرانی موفق شده تست سقوط خود را در سطح جهانی انتشار دهد.

تست سقوط ایرانی، جهانی شد

دیجیاتو، یکی از سایت های ایرانی فعال در حوزه اخبار تکنولوژی، به تازگی تست سقوطی را طراحی کرده که خلاقیت به کار رفته در آن، توجه رسانه های خارجی را به خود جلب کرده است. ویدیو دیجیاتو تا کنون در سایت های معتبری همچون GSMarena و PhoneArena انتشار یافته و بازخوردهای گسترده ای را دریافت کرده است. این ویدیو تا کنون در یوتوب بیش از ۵۰ هزار بار مورد تماشا قرار گرفته و توسط کارشناسان بسیاری تحسین شده است.

موفقیت دیجیاتو در این زمینه نشان می دهد که علیرغم محدودیت ها، می توان محتوای فارسی را جهانی کرد و توجه رسانه های خارجی را به آنچه که در داخل ایران تولید می شود، جلب نمود.

در نهایت توصیه می کنیم تماشای این ویدیو جذاب را در دیجیاتو از دست ندهید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.