مشق شب ایرانی ها برای آلن ایر

آلن ایر برای دومین بار بیت شعری را به زبان فارسی نوشت؛ اما همزمانی این مطلب با 12 تیر سالگرد حمله ناو جنگی ایالات متحده به هواپیمای مسافربری ایرباس موجب شد تا کاربران ایرانی پاسخ‌‌های جالبی به سخنگوی فارسی زبان کاخ سفید بدهند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، آلن ایر،سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا در جدیدترین مطلبی که در فیس بوک خود منتشر کرد بیت شعری از حافظ را به عنوان مشق شب تمرین کرد و در این خصوص چنین نوشت:

مشق شب:
این نمونه چند روز بیش از دست خطم اینقدر بد بود و بر آن شدم تا دوباره سعی کنم و این دفعه انشاالله کمی زیباتر از آب در بیآید... که نشد. نمره من کماکان بیست نشده است...



اما کاربران ایرانی برای بهتر شدن دست خط سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا مشق شب بهتری را برای تمرین به آلن ایر پیشنهاد دادند که توجه شما همراهان گرامی را به بخشی از مشق شب این سخنگو در فیسبوکش جلب می کنیم.










انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۲ ۱۴ تير ۱۳۹۴
بچه هاتا حالا دقت کردین امریکا اسراییل اخیرا عربستان هرجا حمله کردن طرف مقابلشون یا ضعیف بوده یا بی دفاع ؟بقول فرمایش رهبری از خنده امریکاییها نباید دلخوش شد . اینا همشون نامرد هستند .زنده باد ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
آسیب پذیر
۱۲:۲۲ ۱۴ تير ۱۳۹۴
به آقای آلن بگویید:1- ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما میداری
2- مسببین چه تفاوتی بین رخداد لاکربی و جنایت ناو وینسنس میباشد؟ سرانجام مسببین آن چه شد و سرانجام مسببین پرواز 655 چه؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۰:۲۹ ۱۴ تير ۱۳۹۴
خیلی خوببببببببببببب بود
آخرین اخبار