مقام ارشد صهیونیست مدعی شد:

توافق نهایی بدتر از توافق موقت است

یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق نامه جامع هسته‌ای بدتر از توافق نامه موقت است؛ زیرا به ایران اجازه خواهد داد به توسعه تسلیحات هسته ای بپردازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی «آروتز شوآ»؛ یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق نامه جامع هسته ای - که ایران و قدرت های جهانی در تلاش برای دست یابی به آن هستند - بدتر از توافق نامه موقت هسته ای است؛ زیرا به ایران اجازه خواهد داد به توسعه تسلیحات هسته ای بپردازد و از تروریسم جهانی حمایت کند.

این اظهارات در حالی بیان می شوند که گزارش ها حاکیست که ایران و گروه 5+1به دست یابی به توافق نامه جامع هسته ای نزدیک شده اند.

این مقام صهیونیستی افزود :« این توافق بدتر از توافق موقتی است که در لوزان حاصل شد. زیرا نه تنها سبب تضعیف زیرساخت‌های هسته‌ای موجود در ایران نمی شود، بلکه سبب کاهش تحریم های اعمال شده بر تهران خواهد شد که این اقدام به ایران اجازه خواهد داد به حمایت از تروریسم در اسرائیل و در سطح جهانی ادامه دهد.»

مقامات رژیم صهیونیستی همچنان امیدوارند کنگره آمریکا - که انتظار می رود توافق نامه احتمالی جامع هسته ای را تصویب کند - هرگونه توافق نامه پیچیده هسته ای را رد کند . مقامات صهیونیست به شدت در تلاشند قانون گذاران آمریکایی را متقاعد کنند که هر گونه توافق نامه بد را رد کنند.

این اظهار نظر رسمی ساعاتی پس از آن انجام شد که ایران و قدرت های جهانی اعلام کردند درباره کاهش تحریم های اعمال شده علیه تهران در آینده به پیشرفت هایی رسیده اند؛ اما بر سر برخی موضوعات از قبیل برداشته شدن تحریم های سازمان ملل متحد و توسعه سانتریفوژهای پیشرفته با یکدیگر همچنان اختلاف نظر دارند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار