شهرکرد؛

نتیجه مذاکرات هسته ای هر چه باشد، برای کشور خیر است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: نتیجه مذاکرات هسته ای هر چه باشد، برای کشور خیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در ضیافت افطار اعضای شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، باید در مسیر فرامین مقام معظم رهبری حرکت کنند گفت: نتیجه مذاکرات هسته ای ایران با گروه پنج به علاوه یک هر چه باشد، برای کشور خیر خواهد بود.

وی افزود: چنانچه این مذاکرات به نتیجه برسد یا به نتیجه نرسد، برای کشور مایه خیر است.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مسئولان باید مروج فرهنگ دینی در کشور باشند و براساس فرمایش امام جعفرصادق (ع)، مشروعیت نظام، از ولایت الهی است، تأکید کرد: اگر مشروعیت نظام الهی نباشد، درآمد آن مشروع نیست و کار کردن در آن نظام، حرام است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد یادآور شد: باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و در سایه این نظام کوشش کرد تا بندگی خدا بیشتر و ایمان و فرهنگ دینی گسترش یابد.

وی خطاب به مدیران و مسئولان استان و با بیان اینکه ارزش این پست ها و مناصب در این است که برای تقویت دین خدا به کار گرفته شود، خواستار مراقبت نسبت به حرام، اسراف در بیت المال و غرور شد.

حجت الاسلام نکونام همچنین داشتن صداقت در عرصه مسئولیت های مشروع را ضروری دانست و تأکید کرد: باید در برابر ولی امر و مردم، صادق بود.

ضیافت افطار اعضای شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، و در دفتر ایشان برگزار شد.

استاندار و رئیس شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست، گزارشی از عملکرد دولت یازدهم در استان ارائه کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.