110 هنرمند در یک نمایشگاه

یک نمایشگاه گروهی از آثار 110 هنرمند در زمینه‌های مختلف هنرهای تجسمی گشایش یافته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایسنا، در این نمایشگاه گروهی که به رشته‌های متنوع هنرهای تجسمی اختصاص دارد، آثار طراحی، نقاشی، مجسمه، عکس و چاپ دستی 110 هنرمند در مدت یک‌ماه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گفته‌ برگزارکنندگان این نمایشگاه، هنرمندانی که در مدت 22 سال فعالیت گالری «هفت ثمر» در این گالری نمایشگاه برپا کرده‌اند، در این رویداد اثر دارند. این نمایشگاه گروهی اولین‌بار است که برگزار می‌شود و در طول برگزاری، آثار جایگزین یکدیگر می‌شوند تا کارهای 110 هنرمند دیده شود.

همایون سلیمی، امیرعلی گلریز، شهلا حبیبی، فرزاد امامی، زهرا رسول‌زاده ثمین، مهشید رحیم تبریزی، علی خسروی، ادنا میرزاخانیان، پرناز مهماندوست، آناهیتا ذابحی، حسین‌علی ذابحی، بهناز نعمتی، مهرزاد سطوت، شهره امیراحمدی، بهار حمزه‌پور، احمد مرشدلو، نیلوفر کسبی، حمیده حجار، علیرضا بزرگ، صدف حسامیان، هایده زرین‌بال، آذین راد و چند هنرمند دیگر در این نمایشگاه اثر دارند.

نمایشگاه گروهی «دوستان هفت ثمر» از 5 تا 31 تیرماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «هفت ثمر» به نشانی خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره 8 میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار