اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید

تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند، در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

برگزاری احیاگران نور در قلب تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 گفت: طرح احیاگران نور با هدف ترویج زندگی اسلامی و حفظ ارزش‌های دینی برگزار می‌شود.

محمود منیعی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ با بیان اینکه ارزش‌های دینی در خانواده‌ و اجتماع باید مهم تلقی شود اظهار کرد: طرح احیاگران نور به منظور ترویج سنت‌ اسلامی درجامعه برگزار می‌شود.

منیعی افزود: این طرح با هدف ارتقای اثر بخشی بانوان در زمینه‌های ترویج زندگی اسلامی در حفظ ارزش‌های دینی در خانواده و در اجتماع اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح احیاگران نور از تاریخ 30 خرداد تا 25 تیر بصورت فردی و  گروهی انجام می‌شود، گفت: این طرح در دو بخش مشاوره توسط بانوان فرهیخته مبلغ در مجتمع شهربانو و خانه‌های تسنیم و آموزش به مبلغان توسط اساتید مجرب حوزه و دانشگاه انجام می‌شود.

منیعی تصریح کرد: آموزش‌هایی از قبیل چگونگی ارتباط متقابل و موثر با مخاطب از سوی بانوان مبلغ، ایجاد خلاقیت و نو آوری در عرصه تبلیغ، ایجاد انگیزه برای جذب و پرورش بانوان مبلغ و ترغیب آنها برای متوجه ساختن بیشتر به شیوه‌های تبلیغ انجام می شود.

وی گفت: راههای شناسایی تهاجم فرهنگی، نقش بانوان مبلغ در ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی، ساده زیستی، ایثار و گذشت، نقش تبلیغ در تحیکم بنیان خانواده  از جمله کارگاه‌هایی است که در منطقه اجرا می‌شود.
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
اجرای خط سفید در 49 تقاطع مرکزی شهر تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 از اجرای طرح خط سفید در 49 تقاطع به مساحت 38 هزار نو 456 متر مربع خبر داد.


محمد علی شاه حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار کرد: در راستای کمپین آسمان آبی و زمین پاک طرح خط سفید از ابتدای آبان ماه سال 93 در تقاطع خیابانهای حافظ، وحدت اسلامی، شوش، جمهوری، والیعصر، کارگر و... در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: طرح خط سفید در 49 تقاطع به مساحت 38 هزار و 456 متر مربع در حال انجام است.

شاه حسینی با اشاره به اینکه طرح خط سفید یک موضوع جامع و زیر ساختی است تصریح کرد: اجرای طرح خط سفید در منطقه، بهبود شرایط زندگی و افزایش ایمنی و رفاه حال شهروندان را به همراه خواهد داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 گفت: احترام به خطوط عابر پیاده، تردد در میان خطوط، سبقت نگرفتن و دور نزدن از خطوط ممتد از جمله نکاتی است که با شروع طرح خط سفید در منطقه 11 انجام می‌شود.
اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار