مشغله شخصی مدیرکل را وادار به استعفا کرد

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز صبح استعفای خود را به معاونت هنری وزارت ارشاد ارایه کرده ، می گوید: مشغله شخصی علت اصلی استعفای اوست و احساس می کند که دیگر مثمر ثمر نخواهد بود .

به گزارشگروه  وبگردی باشگاه خبرنگاران و به نقل از ایرنا ؛پیروز ارجمند افزود: از یک فضای دانشگاهی و هنری وارد وزارت ارشاد شدم ، بالطبع برای این مسئولیت نیز برنامه هایی داشتم اما به نظر می رسد در چنین شرایطی دفتر موسیقی نیازمند مدیر جدیدی است که پرانرژی باشد.

وی که با این استعفا به دو سال فعالیت خود در مرکز موسیقی خاتمه می دهد ، گفت: البته موسیقی کشور همیشه شرایط خاصی داشته اما این امر در سال گذشته بحرانی تر شد که شاید بخشی از آن نیز به سبب فعالیت مجدد بدنه موسیقی کشور پس از یک دوره رکود بود.

وی ادامه داد: با حمایت رییس جمهوری و وزیر ارشاد، شاهد ورود گسترده هنرمندان موسیقی به این عرصه بودیم به گونه ای که حتی ارکستر سمفونیک و ملی نیز شکل گرفت اما همزمان فشارها به مجموعه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزایش یافت.

ارجمند در ادامه با اشاره به مشکلات فراوان دفتر موسیقی اظهار داشت: وقتی حقوق اعضای شوراهای ما 9 ماه پرداخت نمی شود، به طور حتم انگیزه آنان برای ادامه کار کم می شود و یا وضعیت دفتر موسیقی که یک سیستم کانکسی دارد؛ شایسته این مرکز نیست.

ارجمند گفت: مشکلات زیاد دیگری در عرصه موسیقی کشور داریم که نمونه دیگر آن فارغ التحصیلانی است که در پی کار هستند و طبیعی است که این حمایت ها از جانب ارشاد صورت پذیرد. این در شرایطی است که بودجه و اعتبار دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار ناچیز است.

وی خاطرنشان کرد: البته طی این مدت اقدامات ارزشمندی همچون حفظ کرامت هنرمندان و فراهم ساختن فضای امن و آرام برای آنان ایجاد شد و یا در بخش بین المللی ارتباطات مناسب و مطلوبی صورت پذیرفت.

 مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه احساس کردم دیگر ادامه این ماجرا از توان من خارج است، اظهار کرد: خوشحالم در زمان وزیری در این سمت مشغول به کار شدم که انسانی فرهیخته و عالم بود.
ارجمند تصریح کرد وزیر ارشاد همیشه صریح و قاطعانه از اقدامات دفتر موسیقی حمایت کردند اما باید پذیرفت که برخی مسائل دیگر در دست ایشان نبوده و نیازمند عزم ملی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.