نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی:

حرکت جدی پست در جهت تغییر خدمات سنتی به نوین

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پست کشور می بایست با تقویت زیرساخت های موجود، حرکتی جدی در جهت تغییر خدمات از سنتی به نوین را آغاز نماید.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش های مسئولین و کارکنان سخت کوش پست استان اظهارکرد:پست یکی از باسابقه ترین سازمان های ارایه دهنده خدمات در دنیا است که از آن به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه یاد می شود .

وی افزود:پست کشور نیز می بایست با تقویت زیرساخت های موجود به ویژه از نظرتجهیزات،نیروی انسانی و آموزش های مستمر در جهت آشنایی نیروی انسانی با فناوری های روز دنیا حرکتی جدی به منظور تغییر خدمات از سنتی به نوین را آغاز نماید .

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نقش زیربنایی پست در کشور گفت: پست نقش مهمی در جامعه ایفا نموده و مورد اعتماد عمومی بوده و باعث ایجاد بهره وری، کاهش تردد درون و برون شهری و مراجعات مردم به سازمان ها خواهد شد.

وی تاکید کرد: شبکه پستی بایستی با ارایه خدمات متناسب با نیازهای روزجامعه و نوین جایگاه مهم خود را  تقویت و حفظ نماید.

همچنین در این مراسم چراغی سرپرست پست استان مرکزی  با اشاره به شعار "پست هوشمند در خدمت مردم" اظهار کرد: طی سال جاری با همدلی و همزبانی ، تغییر استراتژی ها،اصلاح ساختار و فرایندها و چابک سازی نیروی انسانی شعار شبکه پستی در استان به بهترین نحو محقق گردد .

وی با بیان این که خدمات پستی در سه حوزه فیزیکی،مالی و الکترونیکی طراحی گردیده گفت: استفاده از فناوری اطلاعات و ارایه خدمات الکترونیک با توجه به نیاز مردم و سازمان ها در سرلوحه اهداف شرکت پست جمهوری اسلامی قرار دارد.

چراغی با اشاره به اجرای طرح استاندارد سازی آدرس ایرانیان (GNAF ) بیان داشت: این طرح یکی از مهمترین بانک های اطلاعاتی پست در ارایه خدمات به مردم و سازمان ها به شمار می رود .
سرپرست پست استان مرکزی گفت: تمام تلاش پست استان بر این نهاده شده تا با استفاده ازIT  و با توجه به نیازها و خواسته های مشتریان خدمات مطلوبی به مشتریان عرضه نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: حرکت ، سنتی ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار