حسین عبدی:

90 درصد بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کرده‌ایم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: ما طبق لیست برانکو حدود 90 درصد بازیکنان را جذب کردیم و با قرارداد بستن با یکی دو بازیکن دیگر لیست نظراتمان برای فصل بعد کامل می‌شود.

اتونشر// 90 درصد بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کرده‌ایمحسین عبدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال امسال تاکنون توانسته‌ایم بدون حاشیه بازیکن جذب کنیم و باشگاه با نظر سرمربی بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرد.

عبدی درباره وضعیت محمد نوری تصریح کرد: این بازیکن هنوز تکلیفش را برای ماندن یا جدایی مشخص نکرده است به هر حال وضعیت محمد نوری برای فصل بعد مبهم است نوری در لیست برانکو قرار دارد اما این بازیکن هنوز پاسخ باشگاه را نداده است.

جواب تست پزشکی ماریچ امروز مشخص می‌شود

عبدی در مورد وضعیت ماریچ تصریح کرد: جواب تست پزشکی این مدافع کروات امروز مشخص می‌شود اگر مشکلی خاصی پیش نیاید با این بازیکن قرارداد می‌بندیم.

وی در مورد اینکه بازیکنانی همچون حبیب گردانی، پرویز کریمی،‌ دیوسالار در لیست برانکو قراردارند یا نه عنوان کرد: در مورد این که این  بازیکنان در لیسن هستند یا نه، نمی‌توانم صحبت کنم بعد از اینکه با این بازیکنان مد نظر برانکو به توافق نهایی رسیدیم آن وقت اسامی‌شان را اعلام می‌کنیم.

باشگاه پرسپولیس متعهد به پرداخت طلب درخشان است

وی در مورد اظهارات عبدی نسبت به احتمال شکایت از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: من هم در دوران درخشان جزو کادر فنی بودم و پولی هم دریافت نکردم همچنین هدایتی چکی به درخشان داده که پاس نشده است به هر حال باشگاه پرسپولیس متعهد است که طلب کادر فنی سابق از جمله درخشان را پرداخت کند.

اطلاعات غلط به هواداران داده بودند

عبدی در مورد اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به جذب ماریچ تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد همچنین طی صحبت‌ با هواداران متوجه شدم که یکسری اطلاعات غلط به آنها داده شده است به هر حال من در حدود یک ساعت و تیم با هواداران صحبت کردم و در نهایت آنها رضایتمندی خود را اعلام کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: جذب بازیکن با نظر سرمربی صورت گیرد و ما نمی‌توانیم بازیکنی به برانکو تحمیل کنیم به هر حال مسائل مالی هم می‌تواند در جذب بازیکن موثر باشد.

انتخاب قنبرپور با تعامل دوطرفه صورت گرفته است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود برانکو از حضور قنبرپور در کادر فنی رضایت ندارد تصریح کرد: من نمی‌دانم در این باره اظهارنظر کنم اما باشگاه برای تعامل دو طرفه بین کادر فنی و مدیریت تصمیم گرفته که قنبرپور را دستیار برانکو کند.

عبدی در پایان در مورد وضعیت مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنظیم قرارداد جدید با تی‌هومیر مربی بدنساز فصل گذشته در دستور کار باشگاه قرار گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار