مراسم تقدیر از خبرنگار جهادی سید‌محمدرضا حسینی‌بای برگزار شد

مراسم تقدیر و پاسداشت محمدرضا حسینی‌بای خبرنگار اعزامی به منطقه جنگی بغداد امروز با حضور مسئولین در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران در مراسمی که جهت تقدیر و پاسداشت سید‌محمدرضا حسینی‌بای خبرنگار اعزامی واحد مرکزی خبر به بغداد، صبح امروز (یکشنبه) در مجتمع فرهنگی سیزده آبان برگزار شد، غلامعلی حداد‌عادل رئیس بنیاد حفظ زبان و ادبیات فارسی و رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش، داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی، مدیر خبرگزاری فارس و روزنامه جوان و مدیر خبرگزاری دانشجو نیز حضور داشتند.

طی این مراسم غلامعلی حداد‌عادل ضمن تقدیر از زحمات سید محمدرضا حسینی‌بای به عنوان یک خبرنگار جهادی گفت: مطبوعات همچون 3 قوه مقننه، مجریه و قوه قضائیه محسوب می‌شوند اما در قانون اساسی کشور قید نشده است و در واقع رسانه‌ها جزئی از قدرت دنیای امروز هستند اما به قدرت بسیار بالایی جهت مقابله با سلطه جهانی احتیاج دارند.

وی افزود: دنیای غرب تاکید فراوان بر سکولاریسم دارد در حالیکه جهت تامین منافع خودش دین را دستاویز قدرت و حکمت نموده است.

رئیس بنیاد حفظ زبان و ادبیات فارسی با اشاره به فعالیت روشن سازمان صدا و سیما مبنی بر به تصویر‌کشیدن کشور‌های مورد تجاوز تصریح کرد: اصحاب رسانه مصداق بارز عمل به فرمایش امیرالمومنین مبنی بر یاور مظلوم شدن است.

حداد‌عادل با اظهار ناراحتی از رفتار غلط برخی اصحاب رسانه گفت: برخی از رسانه‌ها به صورت کاملا خشک و کلیشه‌ای عمل می‌کنند در حالیکه توقعات عموم خصوصا سیاست‌مداران بیش از این‌ها است و تمایل زیادی به سوالات غیرقابل پیش‌بینی دارند این در حالی است که این خبرنگار دارای جرأت و خلاقیت بسیار بالایی در حرفه‌ی خود است و باید در این زمینه تجلیلی در خور لیاقت وی صورت پذیرد.

حداد‌عادل در حاشیه این مراسم از کمک‌های خبرنگار جهادی در جهت کمک به مظلومان جنگ دیده و نحوه صحیح و درست اطلاع‌رسانی توسط وی تشکر کرد. 






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار