جمشیدیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

منحل‌شدن ستاد حمل و نقل و سوخت تکذیب شد

سخنگوی ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با اشاره به اینکه وظایف و اختیارات این ستاد به‌ هیچ‌وجه متوقف نگردیده است گفت: ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با جدیت در حال پیگیری اهداف محوله است.

محمدرضا جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار حوزه نفت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص درج خبر انحلال این ستاد در برخی از سایت‌ها اظهار داشت:  وظایف و اختیارات این ستاد به‌هیچ‌وجه متوقف نگردیده و در حال اجرای برنامه‌ها و اقدامات موردنظر می‌باشد و قطعاً اگر موضوع انحلال این ستاد در میان باشد به‌طور رسمی توسط این ستاد و یا مسئولین ارشد کشوری اعلام می‌گردد و قطعاً این خبر از سوی سازمان تاکسیرانی و یا عضو شورای شهر اعلام نمی‌گردد. 

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز بعضی از خبرگزاری‌ها طی خبری از انحلال این ستاد خبر داده بودند  که علی رغم جوابگویی روابط عمومی این ستاد، مدیران و ریاست ستاد، متأسفانه این خبرگزاری بدون پیگیری از صحت خبر، عجولانه خبر از انحلال این ستاد را مجدداً منتشر کرده است.

جمشیدیان یادآور شد: ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با جدیت در حال کار و پیگیری اهداف محوله است و هیچ برنامه و یا دستوری مبنی بر انحلال یا توقف وظایف این ستاد صادر نگردیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۲۶ ۱۵ تير ۱۳۹۴
سلام. انشاالله منحل بشه نزدیک به8ماهه منتظر پیش فاکتور برا تعویض تاکسی فرسوده هستم ولی هنوز هیچ خبری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۲۲:۰۲ ۱۴ تير ۱۳۹۴
این ستاد بیشترین دروغها را در کشور گفته وبیشترین فسادها در ان بوده است باید هرچه سریعتر بسته شود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۲۲:۰۱ ۱۴ تير ۱۳۹۴
با انحلال ستاد حمل ونقل وسوخت شاید ریشه یک فساد فراگیر هم بخشکد
آخرین اخبار