زنجان؛

صدور پروانه عادی صید ماهی با تور در سال جاری از 15 تیر لغایت پایان دی ماه

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از صدور پروانه عادی صید ماهی با تور و بدون استفاده از قایق موتوری در آب های آزاد حوزه استحفاظی اداره کل به استثناء تالاب ها از 15 تیر لغایت پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، محمدپور گفت: برای متقاضیان طبق قوانین و مقررات برای صید ماهی با تور و بدون استفاده از قایق موتوری در آب های آزاد حوزه استحفاظی اداره کل به استثناء تالاب ها از 15 تیر تا پایان دی ماه پروانه عادی صید ماهی با تور صادر می گردد.

وی در خصوص روزهای مجاز به صید افزود: زمان صید سه روز آخر هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) می باشد که لازم است بر روی پروانه ها، روزهای مجاز صید قید شده باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همچنین گفت: بهای پروانه یک میلیون پانصد هزار ریال بوده که در مقابل ارائه فیش بانکی به نام صیاد صادر می گردد و تور مورد استفاده باید یک رشته تور سالیک با چشمه های 3میلیمتر به بالا باشد و میزان مجاز برداشت ماهی به ازای هر پروانه 30قطعه در هر روز می باشد.

قربانعلی محمدپور در پایان خاطرنشان کرد: صید در رودخانه های حفاظت شده و همچنین صید آزاد ماهیان شامل ماهی آزاد دریای خزر و قزل آلای خال قرمز و نیز ماهیان خاویاری ممنوع است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: صدور پروانه ، ماهی ، صید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.