سنندج؛

توزیع سبدغذایی درمیان خانواده های زیرپوشش نهادهای حمایتی در بانه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بانه گفت: 5 هزار خانوار زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی از طرح حمایتی سبد غذایی دولت بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ حمید ساعدپناه گفت: سبد غذایی به 12 هزار و 70 نفر از مردم شهرستان بانه که زیرپوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی بوده‌اند، تعلق گرفته است.

وی افزود: بر اساس آمارها 2 هزار و 890 خانوار شهری و 2 هزار و 377 خانوار روستایی از کمیته امداد امام خمینی و همچنین یک هزار و 400 خانوار زیر مجموعه بهزیستی در این طرح پوشش داده شده‌اند.

ساعدپناه با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح توسط دولت تامین نیازهای غذایی اقشار محروم جامعه است، افزود: در این طرح مبلغی به صورت بن خرید در اختیار افراد قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند با استفاده از آن نسبت به تهیه اقلامی از جمله گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج، رب، روغن، ماکارونی، خرما و حبوبات از فروشگاه‌های تعیین شده اقدام کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بانه بیان کرد: این سبد حمایت غذایی به‌ منظور مبارزه با فقر، حمایت غذایی و جلوگیری از سوءتغذیه توسط دولت هر چهار ماه یک بار در میان مشمولان توزیع می‌شود.

ساعدپناه گفت: اعتبار این طرح از محل هدفمندی یارانه‌‌ها تامین می‌شود و نخستین مرحله توزیع سبد حمایت غذایی اقشار آسیب‌پذیر در سال جاری از تاریخ 30 خرداد ماه آغاز شده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.