بسته خبری باشگاه استقلال؛

مظلومی: از عملکرد کمیته نقل و انتقالات راضی هستم / مدیر برنامه های هلمکه دست خالی باشگاه استقلال را ترک کرد

اعضای کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال تا حدودی بازیکنان مد نظر سرمربی تیم را جذب کرده و پرویز مظلومی نیز از این مسئله رضایت دارد.


** پرویز مظلومی در  خصوص رضایت خود از وضعیت نقل وانتقالات باشگاه از زحمات کمیته نقل وانتقالات تشکر می‌کنم و از فهرستی که در اختیار آنها قرار داده بودم تا حدودی بازیکنان مورد نظرم جذب شده است اما هنوز کار این کمیته به پایان نرسیده است و می‌توانم بگویم که در کل از عملکرد نقل و انتقالات راضی هستم و گفتنی است که در حال  حاضر نفرات دوم را در بعضی از پست‌ها توانسته‌ایم جذب کنیم و نفرات اول  مدنظرم تا حدودی جذب نشده است اما در نهایت از عملکرد کمیته نقل و انتقالات رضایت کامل دارم چرا که آنها زحمات زیادی کشیده‌اند.

وی بیان کرد: دو بازیکن دیگر تا آخر هفته جاری به جمع استقلال اضافه می‌شود واحتمال دارد در اردوی کرج نیز در کنار تیم باشند.

مظلومی عنوان کرد: با اینکه کرار از جمع ما جدا نشده است اما تیم ما به یک بازیکن بازی‌ساز دیگر نیاز دارد.

مظلومی در خصوص عملکرد تمرینات بیان کرد: از تمرینات تیم راضی هستم اما با توجه به اینکه بازیکنان ما کامل نیستند اما انگیزه خوب و بالایی در تیم برخوردار است و فردا با تمامی نفراتی که تا به این لحظه با باشگاه قرار داد بسته‌اند راهی اردوی کرج خواهیم شد و تا 25 تیر ماه در آنجا می‌مانیم و در نظر داریم سه بازی دوستانه را در دستور کار خود قرار دهیم بعد از پایان اردو روز پنج شنبه تمامی بازیکنان استراحت می‌کنند و تمرینی ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی از هماهنگی خاصی برخوردار هستند و با انگیزه خوب و بالایی  تمرینات را زیر نظر دارند.

**مدیر برنامه های هلمکه بازیکن خارجی جذب شده توسط آبی پوشان پایتخت در نیم فصل دوم فصل گذشته در دفتر باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا در خصوص رسیدگی به مطالبات این بازیکن از سال گذشته دیداری با نظری جویباری داشته باشد.

** مدیر برنامه‌های هلمکه که برای رسیدگی به مطالبات این بازیکن به باشگاه استقلال آمده بود در نهایت نتوانست با نظری جویباری دیداری داشته باشد و از همین رو دست خالی باشگاه استقلال را ترک کرد.

آبی‌پوشان پایتخت بعد از اتمام اردوی خود یک روز کامل استراحت می‌کنند  و تمرینی را انجام نمی‌دهند.

** امید ابراهیمی پس از تمدید قرارداد خود با این تیم گفت: من یک سال در استقلال بازی کردم و به تمامی ارکان باشگاه به خصوص هواداران وابسته شده بودم و نمی توانستم از این فضا جدا شوم. فصل گذشته با بد شانسی به اهدافمان نرسیدیم و نتوانستیم هواداران را راضی کنیم اما این فصل در استقلال ماندم تا نتایج سال گذشته را جبران کنیم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که عده ای انتظار داشتند با توجه به مشکلات مالی استقلال وی در این تیم نماند، افزود: اولویت اول من مسائل مالی نبوده و نیست و مطمئن باشید اگر بود با توجه به اینکه از فصل گذشته نزدیک به 40% طلب دارم با استقلال تمدید نمی کردم. من ارتباط خوبی با استقلالی ها دارم و واقعا نتوانستم خودم را راضی کنم که این فضا از بین برود. هر چند فصل گذشته با توجه به اتفاقاتی که رخ داد خاطره خوبی از فصل اول حضورم نداشتم اما امیدوارم امسال نتایج مورد نظر هواداران را کسب کنیم.

ابراهیمی درباره آینده استقلال در فصل جاری با کادر فنی جدید، تصریح کرد: من افتخار شاگردی مظلومی را نداشته ام ولی من یک بازیکن حرفه ای هستم و با هر کادرفنی‌ای که باشگاه انتخاب کند کار خواهم کرد. دوستان زیادی از جمله رحمتی، حیدری و دیگران نیز در استقلال حضور دارند که معتقد هستم با حضور این بازیکنان و درایت کادر فنی می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درباره تاثیر خسرو حیدری در ماندن وی در استفلال گفت: خسرو دوست نزدیک و صمیمی من است اما هر کسی در زندگی شخصی اش خودش تصمیم گیرنده نهایی است. هر دو ما حرفه ای هستیم و این موضوع که عده ای می گویند دیگری برای هر کدام از ما تصمیم می گیرد کار درستی نیست. آمدن و ماندن در استقلال تنها به خواست خودم بوده است که این موضوع در فوتبال حرفه ای امری طبیعی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قراردادش را یک ساله با استقلالی‌ها تمدید کرده است، گفت: من قصد ندارم از الان راجع به آینده‌ام تصمیم بگیرم. من اگر می‌خواستم در استقلال نمانم و آینده ام را در استقلال نمی‌دیدم می‌توانستم در این تیم نمانم ولی هواداران بدانند که من به دنبال پول نیستم. اگر قراردادم را یک ساله تمدید می‌کنم به این دلیل است که نمی‌خواهم سربار تیم باشم چون ممکن است از اگر کادرفنی جدید بیاید، من را نخواهد.

هافبک استقلال در پایان صحبت‌هایش افزود: در پایان لازم می‌دانم از امیر قلعه نویی تشکر کنم. وی زحمات زیادی برای من کشیده است و اعتقاد دارم سال گذشته با بد شانسی نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. همچنین از آقای نظری جویباری نیز تشکر می کنم که در این مدت زحمات زیادی کشید تا ماندن من در استقلال آسان شود و در نهایت هم امیدوارم امسال با هدایت آقای مظلومی بتوانیم خاطرات تلخ گذشته را پاک کنیم.

** مجید صالح نیا مربی بدنساز سابق تیم های پایه برای رسیدگی به مطالبات خود به باشگاه استقلال رفت اما شواهد نشان می دهد که این مربی همچنان نتوانسته مطالبات ناچیز خودرا از استقلالی ها دریافت کند.

** گودرز حبیبی از امروز طی حکمی توسط بهرام افشارزاده مدیر کمپ استقلال شد و جلسه معارفه خود را برگزار کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار