رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری خبر داد:

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه‌ سازمان نظام پرستاری در هفته جاری

رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری گفت: بعد از انتخاب هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری باید هیئت رئیس این هیئت مدیره‌ها انتخاب شوند.

سعید لک رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: بعد از انتخاب هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری باید هیئت رئیسه این هیئت مدیره‌ها انتخاب شوند. به این صورت که اعضای انتخابی این هیئت مدیره‌ها 9 نفر هستند که از این 9 نفر یک نفر به عنوان رئیس و یک نفر نائب رئیس و یک نفر هم به عنوان دبیر انتخاب می‌شوند. 

وی افزود: این اعضای 9 نفره متشکل از 6 پرستار 2 نفر بهیار و یک نفر کاردان اتاق عمل یا هوشبری است.

لک گفت: در حال حاضر 118 هیئت مدیره نظام پرستاری در کل کشور داریم که از این هفته هیئت رئیسه هیئت مدیره‌ها بر اساس انتخابات داخلی باید انتخاب شوند. 

رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری گفت: بعد از اینکه این اعضا اعتبار نامه را از هیئت اجرایی وزارت بهداشت دریافت کردند، می‌توانند آغاز به کار کنند. 

وی تصریح کرد: وظیفه‌ی این هیئت رئیسه‌ها در راستای 8 هدف در سازمان نظام پرستاری که در اصل رشد و ارتقاء و اعتلای حرفه‌ای پرستاری است می‌باشد. 

رئیس روابط عمومی سازمان نظام پرستاری خاطر نشان کرد: این 8 هدف شامل تلاش در جهت اصلاح، رشد و تعالی حرفه‌ی پرستاری، تلاش برای حفظ حقوق پرستاران و مردم در قبال خدمات پرستاری، کوشش در جهت برقراری حفظ و حمایت از حقوق مادی و صنفی پرستاران، تلاش به منظور حفظ سطح دانش و مهارت و آموزش حین خدمات پرستاران، آشنا ساختن جامعه نسبت به وظایف و نوع خدمات پرستاری، کوشش به منظور اجرای صحیح و دقیق مقررات و اطلاق امور پزشکی در بخش پرستاری و همکاری با سازمان‌ها و موسسات قانونی در کشور است. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار