کرمانشاه؛

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وستاد انتفاضه و قدس استان کرمانشاه دراطلاعیه ای مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه؛ در این اطلاعیه زمان راهپیمایی روز جهانی قدس، جمعه نوزدهم تیر ماه مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع است .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این اطلاعیه از مردم فهیم و آگاه استان دعوت کرد تا همچون سالهای گذشته با حضور انقلابی، پرشکوه، آگاهانه و حماسی خود با قلوبی مملو از ایمان و صفوفی متحد و یکپارچه و همصدا با امت بزرگ رسول الله و همه آزادگان جهان، خشم و نفرت و انزجار مقدس خود را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود بر سر نظام سلطه و استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل فریاد زنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: روز جهانی قدس، امسال در حالی از راه می رسد که رژیم غاصب صهیونیستی پا را از مرزهای فلسطین اشغالی فراتر گذاشته و با همدستی آل سعود خائن، بی رحمانه مردم مظلوم و بی دفاع کشور اسلامی یمن را به خاک و خون می کشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این اطلاعیه از مردم مسلمان، انقلابی و روزه دار استان کرمانشاه در تمامی شهرستانها، بخشها و روستاها، خصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، آزادگان، دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان، کارگران و و کارمندان ادارات و ارگانها، روحانیون، بسیجیان، اقلیت های دینی و همه اقشار و اصناف مختلف دعوت کرده تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی فریاد رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی فکر و استکبار را سردهند.

در این اطلاعیه از تمام اقشار مختلف مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرده است این مراسم در کرمانشاه راس ساعت11 و 30از میدان انقلاب اسلامی تا مسجد جامع برگزار می شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.