شیراز؛

تمهيدات ترافيكي پليس استان فارس در روز قدس

رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان فارس تمهیدات ترافيكي در روز قدس را تشريح كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس،‌ سرهنگ "مصطفي عباسي" گفت: با توجه به فرا رسيدن مراسم میلیونی و با شکوه روز قدس، پلیس راهور استان فارس در راستاي انجام ماموریت و مسئولیت برقراری امنیت ترافیکی و نظم آمد و شد شهروندان تدابيري را اتخاذ كرده و به شهروندان نيز توصيه هايی دارد تا با فراهم كردن نظم ترافیکی مناسب،‌ این مراسم هرچه با شکوه تر برگزار شود.

وي از شهروندان در خواست كرد ضمن توجه به توصیه های ترافیکی، در برقراری و تامین نظم ترافیکی، پلیس راهوراستان را ياري كنند.

رئيس پليس راهور استان فارس در خصوص مسیر راهپیمایی،‌ گفت:‌ محل تجمع و مبداء حرکت چهار راه 15 خرداد خیابان لطفعلی خان زند، تقاطع خیرات، تقاطع مشیر، سه راه نمازی، بلوار دستغیب و در نهایت میعاد گاه نماز جمعه است.

سرهنگ "عباسي" خاطر نشان كرد: اتوبوسرانی شهرداری شیراز جهت انتقال شهروندان از تمامی نقاط مختلف شهر شیراز به محل تجمع و مبداء راهپیمایی چهار راه 15 خرداد سرویس عمومی اتوبوس پیش بینی کرده است.

وي اشاره به کمبود پارکینگ و ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری در مسیر راهپیمایی و خیابان های اصلی و فرعی منتهی به مسیر راهپیمای، از ‌شهروندان درخواست كرد: از آوردن هرگونه وسایل نقلیه شخصی(خودروی شخصی ،دولتی، موتور سیکلت، دوچرخه) خودداری و از اتوبوس های اتوبوسرانی شهرداری شیراز استفاده شود.

رئيس پليس راهور استان فارس بيان كرد: به جهت ایجاد امنیت و رفع موانع در مسیر راهپیمایی از چهار راه 15 خرداد لغایت میعاد گاه نماز جمعه تمامی وسایل نقلیه پارک شده در مسیر راهپیمائی از ساعات اولیه بامداد 19/04/94 پاکسازی می شود، بنا بر این توقف هرگونه وسایل نقلیه عمومی اعم از موتوری و غیرموتوری ممنوع بوده و وسایل نقلیه پارک شده به پارکینگ انتقال داده می شود.

سرهنگ "عباسي" با بيان اينكه به دليل تامین و نظم عبور و مرور شهروندان از ساعت 5 بامداد مورخه 19 تیر ماه امسال از تردد وسایل نقلیه پلاک شخصی در میسر راهپیمایی جلوگیری می شود،‌از شهروندان عزیزی که قصد مسافرت های درون شهری دارند، توصيه كرد: در صورتي كه مسير تردد آنها از مسیر راهپیمایی میگذرد از قبل مسیر جایگزین را انتخاب تا با محدودیت ها و ممنوعیت های ایجاد شده توسط پلیس راهور مواجه نشوند.

وي اظهار كرد: با توجه به حضور میلیونی شهروندان روزه دار و مسلمان شیرازی و حساسیت تامین امنیت و نظم ترافیکی آنان در مسیر راهپیمایی محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی به شرح زیر اعلام می شود:

میدان امام حسین(ع) به سمت تقاطع 15 خرداد ممنوعیت تردد

خیابان قصردشت از تقاطع پستچی به سمت چهار راه 15 خرداد ممنوعیت تردد

خیابان انقلاب تقاطع ذوالانوار به سمت چهار راه 15 خرداد ممنوعیت تردد.

خیابان وصال از تقاطع حمام شکوفه به سمت چهار راه خیرات ممنوعیت تردد.

دروازه کازرون به سمت چهار راه مشیر ممنوعیت تردد.

خیابان توحید از تقاطع زند به سمت چهار راه مشیر ممنوعیت تردد.

میدان شهداء به سمت سه راه نمازی ممنوعیت تردد.

چهار راه شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر ممنوعیت تردد.

چهار راه مصدق به سمت سه راه نمازی ممنوعیت تردد.

رئيس پليس راهور استان فارس با بيان اينكه تمام خیابان های فرعی منتهی به مسیر راهپیمایی به سمت مسیر راهپیمایی ممنوعیت تردد دارد، تصريح كرد: این محدودیت ها و ممنوعیت ها ی تردد از ساعت 5 بامداد الی پایان مراسم راهپیمایی ادامه خواهد یافت.

سرهنگ "عباسي" به آن دسته شهروندان كه کارکنان سازمان ها و ادارات، بیمارستان ها که شیفت خدمت هستند و در مسیر راهپیمایی قرار دارند و قصد ورود یا خروج به محل سکونت یا محل کار خود را دارند توصيه كرد: در تاریخ 19 تیر ماه قبل از ساعت 5 بامداد مسافرت خودرا انجام دهند.

وي به دليل پيشگيري از تردد موتور سیکلت و دوچرخه در مسیر راهپیمایی، از شهروندان درخواست كرد؛ از آوردن وسايل نقليه در مسیر راهپیمایی خود داری كنند و به دليل اينكه اين اقدامات صرفا در جهت رفاه، آسایش، امنیت شهروندان روزه دار و مسلمان شهر شیراز است بار ديگر از شهروندان درخواست كرد با پليس همكاري کنند.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: تمهیدات ، ترافیکی ، پلیس ، قدس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.