اخباری:

پیشنهاد سپاهان جدی نشد / من نیمکت نشین نمی شوم

دروازه بان تازه وارد تراکتورسازی گفت: از رقابت با دیگر دروازه بانان ترسی ندارم و با وجود هر رقیبی در خودم می بینم که دروازه بان فیکس تراکتورسازی شوم.

پیشنهاد سپاهان جدی نشد / من نیمکت نشین نمی شوممحمدرضا اخباری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،اظهار داشت: من سرباز هستم و به همین دلیل به تراکتورسازی آمدم و قراردادی دو ساله بستم. البته تراکتورسکوی پرتاب خوبی هم محسوب می شود، چرا که تیمی است در معرض دید و اسمی و من هم با توجه به سنم دوست داشتم بیشتر دیده شوم. اگر فرصت پیدا کنم و در سه جام داخلی و خارجی بدرخشم آینده بهتری در انتظار من است.

وی ادامه داد: من پرورش یافته مکتب سایپا هستم. بیش از ده سال در این تیم بودم. سایپایی ها مرا می خواستند و چون سرباز شدم مجبور به جدایی شدم و مخالفت نکردند. در غیر این صورت آقای جلالی موافق جدایی من نبود.

اخباری در مورد مذاکراتش با سپاهان گفت: پیشنهاد خوبی بود که خیلی جدی نشد. در واقع می توانستم خودم را سرباز نگه دارم ولی پیشنهاد تراکتورسازی جدی بود و  من هم تصمیم گرفتم حالا که این تیم در آسیا سهمیه دارد به عضویتش در بیایم.

وی ادامه داد: خبر داشتم که تراکتوری ها در حال مذاکره با دیگر دروازه بانان بودند اما برايم اهميتي نداشت. البته مي‌دانم که کار اين تيم با توجه به انتظارات هواداران دشوار و حساس است اما من از اين موضوع استقبال مي‌کنم. حالا هم نمی ترسم که دروازه بان اسمی تری به تیم ما بیاید و تلاش می کنم فیکس باشم و بقه قضایا را به سرنوشت می سپارم.

این دروازه بان با اشاره به احتمال نیمکت نشین شدنش افزود: اگر این اتفاق رخ دهد که کاری از دستم بر نمی آید ولی همه تلاشم این است که این اتفاق رخ ندهد.سرویس فوتبال اسپورت تی وی-تیم فولاد در تهران واگذار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اورمیالی
۱۳:۵۲ ۱۶ تير ۱۳۹۴
انشاله که خوش بدرخشی
آخرین اخبار