توسعه بنگاههای زود بازده با 22 هزار میلیارد ریال اعتبارات

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان تهران از پیش بینی سهم 22 هزار میلیارد ریالی بنگاههای زود بازده و مشاغل خانگی در تسهیلات اشتغالزایی این استان خبر داد.

نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به توجه ویژه دولت و مجموعه استانداری در جهت ارتقا سطح ظرفیت‌های اشتغالزایی اظهار کرد: بنگاه‌های زود بازده و مشاغل خانگی دو عرصه‌ای است که نقش حائز اهمیتی در ایجاد فرصت‌های شغلی ایفا می‌کند.

وی افزود: تسهیلات ویژه‌ای برای تحقق این امر خطیر، پیش بینی، تامین و اجرایی می‌شود که همواره در سفرهای استانی استاندار به شهرستانهای استان تهران مد نظر قرار می‌گیرد و پیرو تاکید دولت به توسعه چنین ظرفیت‌هایی، با جدیت این رویکرد پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: 22 هزار میلیارد ریال تسهیلات سهم استان تهران در حوزه بنگاههای زود بازده و توسعه مشاغل خانگی اختصاص داده می‌شود که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران در پایان تصریح کرد: به منظور تسهیل و تحقق اهداف مورد نظر در استان تهران، هماهنگی‌های لازم با مدیران کل بانک‌ها در این استان لحاظ و با تدابیر اتخاذ شده، روند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی این استان بیش از پیش تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار