اینستاگردی باشگاه خبرنگاران؛

ماجرای پسر ضرغامی/رسایی و تریبون مجازی/پست بازی پسر سید حسن

شما هم با ما همراه باشید تا به صفحه اینستاگرام مسئولین وچهره ها سرک بکشیم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، مرتضی زائری کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی با توجه به مراسم شب قدر در صفحه اینستاگرام خود هفت راه اجابت دعا را منتشر کرد.آقای زائری با توجه به پست ها و متن های جوان پسندانه اش توانسته طرفداران زیادی را به صفحه شخصی خود بکشد.


از اینستاگرام مسئولین وچهره ها چه خبر؟

هفت قدم تا اجابت : 
بر اساس آنچه از روايات برمي آيد و از اساتيد بزرگوارمان آموخته ايم شرايط استجابت دعا را مي توان بدين ترتيب خلاصه كرد ، چرا كه در آداب دعا براي اثر بيشتر و حصول اجابت چند نكته در تعاليم ديني تأكيد شده است :
اول : ذكر شريف بسم الله الرحمن الرحيم كه كليد گشايش هر كاري است و مخصوصا در ابتداي دعا بسيار اهميت دارد. 
دوم : تحميد وتسبيح و تمجيد و شكر كه نشان دهنده ادب و معرفت دعا كننده است و زمينه را براي رحمت الهي آماده مي كند. 
سوم : اعتراف به گناه و تقصير و استغفار از اشتباه و خطا و طلب مغفرت از خداوند است تا ابتدا استغفار گناهاني كه راه اجابت را گرفته و مسير مناجات را مسدود كرده بزدايد و پاك كند. 
چهارم : توسل و ذكر رسول خدا و خاندان پاك او و واسطه كردن اولياي خدا كه حتى اگر دعا كننده خود شايستگي پاسخ شنيدن نداشته باشد خداوند به حرمت اولياي خود او را مورد ترحم قرار دهد. 
پنجم : ذكر شريف صلوات به عنوان تنها دعايي كه خداوند از همه مي پذيرد. 
ششم : طلب حاجت و دعا و چه خوب است كه ابتدا براي ديگران دعا كنيم مخصوصا براي كساني كه از آنها دلگير و ناراحت هستيم و سپس براي خود دعا كنيم. 
هفتم : مجددا ذكر صلوات بر پيامبر و اهل بيت ، براي اينكه دعاي خود و بيان حاجتمان را بين دو صلوات قرار دهيم ، زيرا خداوند قول داده كه صلوات را از همه بپذيرد و او كريم تر از آن است كه دو دعاي ما را بپذيرد و دعاي ميان آنها را رد كند.

حاج عزت ضرغامی  با انتشار مطلب زیر به تمام حرف و حدیث های چند روز گذشته راجع به پسرش پاسخ داد.

از اینستاگرام مسئولین وچهره ها چه خبر؟

عذرخواهی از "مرتضی"!
با تكذيب اين خبر، از تنها پسرم مرتضی که کارمند ساده یک شرکت دولتی است و هر روز از نگرانی تعدیل اش در شرکت با من می گوید، عذرخواهی می کنم.
هرگز نتوانستم برای او پدر خوبی باشم؛ امروز که هم مستقل زندگی می کند باید نگران تاوان "اسم" خود باشد!!


پیرمؤذن نماینده مجلس هم به استقبال از راهپیمایی روز قدس رفته و پیشتاز در این زمینه شده است.

از اینستاگرام مسئولین وچهره ها چه خبر؟

فريادگر تظلم خواهي قدسيان خواهيم بود.

احمد خمینی فرزند حسن خمینی هم در ادامه پست های پدر و پسری باز هم به تعریف و تمجید از پدر پرداخت.

از اینستاگرام مسئولین وچهره ها چه خبر؟


تا تو نگاه مى كنى ، كار من آه كردن است
اى به فداى چشم تو ، اين چه نگاه كردن است

ای گل نازنین من، تا تو نگاه می کنی
لطف بهار عارفان، در تو نگاه کردن است

ماه عبادت است و من با لب روزه دار از این
قول و غزل نوشتنم، بیم گناه کردن است


محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور ایران در انتقاد به تیتر یک روزنامه از آن انتقاد کرد.

از اینستاگرام مسئولین وچهره ها چه خبر؟

خيانت به جيب مردم فقط بدليل سياست ورزى عارى از اسلام . ايا شما باور ميكنيد مسئولان يك روزنامه يا مجله ى مدعى ، از " اثر عامل روانى در گسترش انتظارات تورمى " چيزى ندانند ؟! قطعاً پاسخ منفى است . آنها بخوبى به عواقب اين كار سخيفشان كه افزايش سطح عمومى قيمتهاست آگاهند. اما به قيمت خيانت به جيب مردم به تخريب دولتى كه مخالف آن هستند مى پردازند، و از اين كار، كه ناجوانمردى در حق مردم است، دست بر نمي دارند. زيرا ظاهراً معتقدند هدف وسيله را توجيه مى كند. لذا هر روز راست و دروغ تيترهاى صفحه اولشان را به اعلام گرانى قيمت كالا و خدمات اختصاص مى دهند . لابد در ماه رمضان با كاهش قدرت خريد مردم ، كه با اين اخبار حتماًً چنين خواهد شد ، ميخواهند حسنه جمع كنند و به بهشت بروند . ابن ملجم مرادى ملعون هم ظاهراًً چنين وانمود ميكرد.


در ادامه حرفهای جنجال رسایی نماینده مجلس اینبار با گذشت 20 روز از ماه رمضان به یاد ساعات کاری کارمندان افتاده است. 

از اینستاگرام مسئولین وچهره ها چه خبر؟



ماه مبارک سال قبل طرح دو فوریتی کاهش ساعت کار کارکنان دولت را به همراه تعداد دیگری از همکاران ارائه دادیم که متاسفانه به دلیل کسر چند رای، نتوانست تبدیل به قانون شود. در دولت قبل بر اساس برداشتی که دولت از متن قانون خدمات مدیریت داشت، خودش این کار را انجام می داد اما در دولت فعلی متاسفانه این موضوع پذیرفته نشده. ای کاش به اين توصیه ها درباره کسانی که فعالیت اداری دارند توجه می شد.
پ ن: بخش خصوصی وقتش در اختیار خودش است که اکثرا در این ماه خودشان ساعت کارشان را کم می کنند و اگر در مثل کارخانه ها یا شرکت‌ها ساعت را کم نکنند، به اين توصیه ها عمل نکرده اند.

خانم ابتکار هم بعد از جنگلهای ایلام و جریمه شکار حیوانات با نبودن موضوع سراغ دریاچه ارومیه رفته است.


از اینستاگرام مسئولین وچهره ها چه خبر؟



نشست هماهنگی و آغاز به کار فاز دوم پروژه استقرار کشاورزی پایدار در دریاچه ارومیه از طریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار در ارومیه با حضور نمایندگان ادارات کل محیط زیست، سازمان های جهاد کشاورزی و شرکت های مجری آذربایجان غربی و شرقی برگزار و برنامه ریزی منظم برای اقدامات اجرایی و استفاده از درس آموخته های فاز قبلی پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این نشست تغییر در بینش، دانش و رفتار حرفه ای بهره برداران برای مشارکت آگاهانه و پایدار فرایند احیا دریاچه ارومیه در قالب مدیریت مزارع و اصول حفاظت از محیط زیست، مشارکت گروههای متنوع اجتماعی و جوامع محلی و تداوم آن در تمامی مراحل برنامه ریزی را مورد تاکید قرار داد. خوشبختانه مشارکت جوامع محلی در تصمیم گیری و برنامه ریزی اجرایی، توانمند شدن بهره برداران در تطبیق دانش بومی و یافته های علمی در مدیریت مزرعه از جمله دستاوردهای اجرایی فاز اول این طرح بوده است. 
غفلت های صورت گرفته در بخش کشاورزی، کاربرد روش های سنتی کشاورزی و آبیاری غرقابی، و تبدیل 130 هزار هکتار از اراضی دیم کشاورزی در دو استان آذربایجان غربی و شرقی به اراضی آبی از جمله عوامل مؤثر در خشکی دریاچه ارومیه عنوان می شود. فاز اول پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه از طریق مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار با تحت پوشش قرار دادن حدود 30.000 هکتار از اراضی 13000 بهره بردار در 41 روستای واقع در استان های آذربایجان غربی و شرقی و با حمایت مالی دولت ژاپن در سال 2014 آغاز به کار کرد.
در فاز دوم اجرایی تعداد روستاها با ایجاد 22 سایت جدید و 12 روستای اقماری به 75 روستا و با هدف کلی کاهش مصرف آب و افزایش درآمد کشاورزان از طریق الگو سازی در زمینه مشارکت جوامع محلی در فرایند احیای دریاچه با اندکی بازنگری در راهبردها افزایش یافته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۴
ابتکار بجای این کاراش به فکر محیط زیست باشه اگه نمیتونی وظیفه ات رو انجام بدی خب استعفا بده 100درصد از تو بهتریناش هستند که دلسوز محیط زیست باشن وژست سیاسی نگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۶ تير ۱۳۹۴
هه: .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۶ تير ۱۳۹۴
این روزنامه ی ارمان و روزنامه ی افتاب مثل اینکه به جز شایعه پراکنی کار دیگه ای بلد نیستن
آخرین اخبار