دریادار خادم بیغم:

نیروی دریایی ارتش، برنامه های وسیعی برای سواحل مکران در نظر دارد

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان گفت:نیروی دریایی ارتش، برنامه‌های وسیعی برای این سواحل درنظر دارد و سواحل "مکران" در آینده یکی از زیباترین و بهترین سواحل دنیا خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر دریادار "غلامرضا خادم بی غم"  در محفل انس با قرآن مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت با اشاره به معرفی نیروی دریایی به عنوان نیروی راهبردی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: معظم له نیروی دریایی راهبردی را دارای ویژگی های علمی، سیاسی، نظامی و بین المللی خواندند و این نیرو، حضور مقتدرانه‌ای در منطقه و جهان دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان گفت: نیروی راهبردی دریایی ارتش به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیپلماسی خارحی نقش آفرینی می کند و از کشورهای دیگر بازدید و در بنادر آنها حضور می یابد.


**تاثیرگذاری نیروی دریایی ارتش در ابعاد مختلف سیاسی، بین المللی و نظامی به عنوان یک نیروی راهبردی

وی با اشاره به تاثیرگذاری نیروی دریایی ارتش در ابعاد مختلف سیاسی، بین المللی و نظامی به عنوان یک نیروی راهبردی ادامه داد: نیروی دریایی درحال حاضر در مرزهای آبی خارج از ایران انجام وظیفه می کند و کارکنان این شناورها به عنوان سفیران جمهوری اسلامی در جهت دیپلماسی خارجی، در بنادر و دید و بازدید از کشورهای دیگر حضور می یابند.



امیر دریادار بی غم نیروی دریایی را یکی از بازیگران دیپلماسی خارجی کشور عنوان و اضافه کرد: سال هاست که از منافع ملی در آب های آزاد پاسداری می کنیم و به واسطه حضور در اجلاس های بین المللی، به عنوان یک نیروی موثر در مجامع جهانی شناخته می شویم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش  با اشاره به اینکه فرماندهی معظم کل قوا این نیرو را به عنوان پیشگام آبادانی سواحل مکران معرفی فرموده اند، گفت: به عنوان علمدار آبادانی سواحل ، طرح های عمرانی زیادی را برای این سواحل آماده کرده ایم.

وی گفت: نیروی دریایی ارتش، برنامه های وسیعی برای این سواحل درنظر دارد و در آینده یکی از زیباترین و بهترین سواحل دنیا خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور در این نیرو را دشوار و در عین حال نیازمند آموزش های پیشرفته خواند و گفت: به تجهیزات مناسب آموزشی نیاز داریم و وجود شبیه سازها در آماده سازی نیروها اهمیت بسزایی دارد.

** ایران، الگوی پاسداری از اسلام در منطقه است

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنانش با اشاره به نا امنی های منطقه گفت: برخلاف شرایط ناامن منطقه ، ایران اسلامی امروز در امنیت کامل بسر می برد و هم اکنون به عنوان الگویی در منطقه برای پاسداری از اسلام شناخته می شود.
امیر دریادار بی غم ادامه داد: به عنوان یک نیروی راهبردی، در دریا حضوری با صلابت داریم چراکه بسیاری از منافع ما از طریق دریا تامین می شود حال اینکه نقشه استعمار برای کشور، دور کردن ما از دریا و دسترسی به آب های آزاد بوده است.

** برنامه های قرآنی، توطئه های دشمنان را بی اثر می کند

امیر دریادار خادم بی غم در بخش دیگری از سخنانش؛ ماه مبارک رمضان را ماه بازگشت به سوی حق تعالی دانست و گفت: انسان های مومن، با روزه داری و انجام فرایض ویژه این ماه، بر هوای نفس خود غلبه می کنند و به دلیل تقوایی که در این ماه در آنها ایجاد شده، همان رفتارها را استمرار می بخشند.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، از برکات این ماه است و هرچه بیشتر با مفاهیم قرآنی آشنا شویم و به آنها عمل کنیم ، در زندگی و کارمان موفق تر خواهیم بود.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی علیه باورها و ارزش های جامعه گفت: توجه به آموزه های قرآنی و عمل به این رهنمودهای ارزشمند، موجب بی اثر شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا، برنامه های قرآنی برای کارکنان نیروی راهبردی دریایی ارتش تدارک دیده شده و این برنامه ها، برکات زیادی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار