بیانیه حزب مردم‌سالاری به مناسبت روز جهانی قدس؛

ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس از مواضع هسته‌ای نظام حمایت خواهد کرد

حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن فراخوان مردم برای راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: ملت سرافراز ایران ضمن حمایت از آرمان مقدس و مقاومت فلسطینیان در راهپیمایی این روز از مواضع هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت خواهد کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن فراخوان مردم برای راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد ملت سرافراز ایران ضمن حمایت از آرمان مقدس و مقاومت فلسطینیان در راهپیمایی این روز از مواضع هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت خواهد کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

روز جهانی قدس در جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد رویکرد انقلابی مردم ایران در مقابل رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود که با تدبیر امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال برگزار می‌شود. بدون شک برگزاری راهپیمایی‌های روز قدس که در کشورهای مختلف اسلامی برگزار می‌شود، قطعاً بزرگ‌ترین کابوس رژیم نامشروع صهیونیستی و استعمارگران می‌باشد.

با توجه به شرایط حاکم بر خاورمیانه و دنیای اسلام، روز جهانی قدس امسال از حساسیت‌های متفاوتی برخوردار شده است. تروریست‌های تکفیری داعش که در بستر اختلافات شیعه و سنی و با انحراف موج بیداری اسلامی ایجاد شده است، مسلمانان را در عراق، سوریه، مصر، لیبی، تونس و الجرایز سلاخی می‌کنند.

تروریست‌های تکفیری داعش که متأسفانه ریال‌های سعودی را در جیب خود می‌بینند به عنوان حافظ منافع رژیم صهیونیستی با برنامه‌های تدوین شده موساد تاکنون عمل کرده‌اند. این روزها که رژیم صهیونیستی گسترش شهرک صهیونیستی را دنبال می‌کند، داعش گروه‌های مقاومت را تهدید کرده است. تروریست‌های تکفیری برنامه‌های گسترده‌ای جهت نفوذ در فلسطین برای تأمین منافع تل‌آویو در حال اجرا هستند.

عملکرد تروریست‌های تکفیری نشان می‌دهد که داعش و در پس پرده رژیم صهیونیستی با همراهی رژیم سعودی به شدت نیازمند اختلافات شیعه و سنی هستند لذا روز قدس فرصتی است که در آن امت واحده اسلامی در کنار یکدیگر در مقابل اشغالگران قدس شریف صف‌آرایی می‌کنند.

در کنار حوادث منطقه‌ای که ضرورت دنیای اسلام را پررنگ کرده است، موضوع مذاکرات هسته‌ای و تفاهم ایران با گروه 1+5 به عنوان یک رویداد مهم در روز قدس خودنمایی می‌کند. ملت ایران در آخرین جمعه رمضان، یعنی یوم الله روز جهانی قدس به خیابان‌ها می‌آیند تا رویکرد ضد استعماری خود را با صدایی واحد به رخ جهانیان بکشانند.

حزب مردم سالاری ضمن فراخوان عموم مسلمانان برای راهپیمایی روز قدس از ملت سرافراز ایران اسلامی می‌خواهد با حضور گسترده خویش علاوه بر حمایت از آرمان مقدس مقاومت فلسطینیان و محکومیت جنایت صهیونیسم و داعش‌های مزدور آنان از مواضع هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار