قاتل: زنم را كشتم و تلویزیون نگاه کردم!

چوبي را كه روي زمين افتاده بود، برداشتم و چند ضربه به او زدم كه فوت شد. بعد جسد را به اتاق منتقل كردم و پاي تلويزيون خوابيدم و سريال تماشا كردم. ساعتي بعد وقتي برادرم به خانه آمد و جسد همسرم را ديد، پليس را از ماجرا باخبر كرد.

قاتل: زنم را كشتم و تلویزیون نگاه کردم!به گزارش باشگاه شبانه (باشگاه خبرنگاران)مردي كه متهم است سه سال قبل همسرش را به قتل رسانده در جلسه محاكمه گفت بعد از حادثه جلوي تلويزيون دراز كشيده و تلويزيون تماشا كرده بود.

به گزارش جوان، عصر روز 8 شهريور ماه سال 91، مأموران پليس پيشواي ورامين از مرگ مشكوك زن جواني در يكي از محله‌هاي شهر باخبر و در محل حاضر شدند. بررسي‌ها نشان داد الناز با ضربه جسم سختي كه بر سرش برخورد كرده فوت شده است. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، شوهر 38 ساله مقتول كه بهزاد نام داشت، بازداشت شد.

اين مرد در اولين بررسي‌ها به قتل همسرش اقرار كرد و حادثه را شرح داد. پرونده متهم بعد از كامل شدن تحقيقات براي رسيدگي روي ميز هيئت قضايي شعبه 10 دادگاه كيفري يك استان تهران قرار گرفت و متهم صبح ديروز در جلسه دادگاه حاضر شد.

ابتداي جلسه نماينده دادستان با قرائت كيفرخواست براي بهزاد درخواست صدور مجازات قانوني كرد. پس از آن قاضي قربان‌‌زاده به دادگاه گفت: اولياي دم به علت كهولت سن در جلسه دادگاه حاضر نشده‌اند اما در دادسرا از متهم اعلام شكايت و درخواست قصاص كرده‌اند.

بهزاد وقتي در جايگاه قرار گرفت، اتهام خودش را پذيرفت و در شرح ماجرا گفت: من قبل از ازدواج با الناز همسر ديگري داشتم كه به خاطر مشكلات خانوادگي او را طلاق دادم. بعد از آن بود كه با الناز آشنا شدم. او گفت به خاطر اينكه شوهرش مشكل داشته و بچه‌دار نمي‌شده از او طلاق گرفته است. مدتي كه از آشنايي ما گذشت به او پيشنهاد ازدواج دادم اما شرط گذاشتم كه بچه نخواهد كه او هم قبول كرد.

متهم در شرح حادثه گفت: آن روز در حياط خانه نشسته بوديم كه الناز گفت دوست دارد بچه‌دار شود و حس مادر بودن را درك كند. او گفت كه در خانه تنها است و حوصله‌اش سر مي‌رود و كلافه مي‌شود. وقتي خواسته‌اش را رد كردم، درخواست طلاق كرد. با شنيدن اين جمله به شدت عصباني شدم. چوبي را كه روي زمين افتاده بود، برداشتم و چند ضربه به او زدم كه فوت شد. بعد جسد را به اتاق منتقل كردم و پاي تلويزيون خوابيدم و سريال تماشا كردم. ساعتي بعد وقتي برادرم به خانه آمد و جسد همسرم را ديد، پليس را از ماجرا باخبر كرد.

قاضي قربان‌‌زاده بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم ختم جلسه را اعلام كرد و با هيئت قضايي وارد شور شد.
برچسب ها: قتل ، مرگ ، متهم ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۰۹:۳۱ ۱۸ تير ۱۳۹۴
خیلی بی رحم بوده انگار نه انگار که آدم کشته ... نشسته فیلم دیده کناره جنازه زنش بی وجدان
آخرین اخبار