ثبت نام مدرسه تابستانه بهینه‌سازی انرژی و کسب و کار

رئیس مرکز نوآوری و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: مدرسه تابستانه بهینه‌سازی انرژی و کسب و کار تا 23 مرداد ماه ثبت نام می‌کند.

اکرم عواملی رئیس مرکز نوآوری و توسعه فناوری ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران گفت: نام‌نویسی مدرسه تابستانه بهینه‌سازی انرژی و کسب و کار 23 مرداد ماه سال جاری  ثبت نام می‌کند.

وی در ادامه افزود: این مدرسه تابستانه از 31 مرداد‌ماه  تا 4 شهریور‌ماه برگزار شده و در این دوره آموزش‌های تخصصی و کارگروه‌ها به مدت چهار ساعت فعالیت می‌کنند.

عواملی با اشاره به اصول حاکم در این کارگروه‌ها خاطرنشان کرد: اصول حاکم در این کارگروه‌ها شامل آموزش مباحث کلی و مقدمه بر اصول حاکم بر خودرو و مباحث مرتبط و نحوه انتخاب آنها می‌باشد.

رئیس مرکز نوآوری و ستاد بهینه‌سازی معاونت علمی تصریح کرد: دوره‌های مدل کسب و کار، طرح کسب و کار و کار نوآوری و خلاقیت و یک دوره کار‌ تیمی جهت آشنایی متقاضیان با موضوع کسب و کار و کار‌آفرینی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: این مرکز به منظور توانمند‌سازی نوآوران و ایجاد بستر خلاقیت و نوآوری، تشکیل تیم سازی، اقدام به برگزاری مدرسه کوتاه جهت بهینه‌سازی انرژی و کسب و کار کرده است.

عواملی بیان کرد: در این دوره نشست‌های تفریحی با حضور افراد کارآفرین و موثر در حوزه بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست برگزار می‌شود و در تمامی کلاس‌ها از اساتید مجرب و برجسته بهره گرفته شده است.

گفتنی است ظرفیت این دوره‌های آموزشی محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کرده‌اند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار