بیانیه روز قدس سازمان بسیج کارمندان کشور؛

روز قدس متوقف کننده حذف فلسطین از نقشه جغرافیای جهانی است

در این بیانیه آمده است روز قدس روز نماد صف بندی حق در مقابل باطل و این روز متوقف کننده حذف فلسطین از نقشه جغرافیای جهانی ، روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسئله فلسطین ، روزی که مردم فلسطین احساس می‌کنند ملت‌ها پشت سرشان و پشتیبان آن‌ها هستند.

به گزارش خ خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ بسیج کارمندان کشور بیانیه‌ای درباره روز قدس صادر کرده است. متن پیام به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم

روز "قدس" به عنوان یادگار ماندگار امام عظیم الشان (خمینی بت شکن) از روزهای بسیار مهم و یوم الله است . روز قدس یک روز جهانی و یک پیام جهانی دارد و اعلام می کند امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت های عالم برخودار باشد. مقام معظم رهبری، همچون نامه روشنگرانه شان اهمیت این اندیشه ناب و ابتکار بی بدیل امام عزیز را به ملت ایران و مسلمانان جهان اینطور یادآوری نموده اند.

 روز قدس روز نماد صف بندی حق در مقابل باطل است. روز قدس متوقف کننده حذف فلسطین از نقشه جغرافیای جهانی ، روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسئله فلسطین ، روزی که مردم فلسطین احساس می کنند ملت ها پشت سرشان و پشتیبان آن ها هستند.

روز خون در رگ های امت اسلامی ، روزی که ملت های مسلمان بی واسطه ی مقامات رسمی ، حرفشان را در دنیا مطرح می کنند، روز سرمشق شدن ملت ایران برای سایر ملت ها، روز حفظ امنیت کشور، ملت و دستاوردهای انقلاب، برخلاف جریان فتنه که در سال 88 در نماز جمعه عده ای فریب خورده که هم جاهل بودند و هم سر در آخور بیگانگان داشتند، شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران ؟! سر میدادند و امروز هم عده ای شعار حذف حصر سران فتنه می دهند!غافل از اینکه هدف بدخواهان و استکباران جهانی در فتنه88، تغییر نظام ولائی تحت عنوان حمایت از اسرائیل بود.

ملت ها، مخصوصاً جوانان بدانند، بحران سازی که امروز در خاورمیانه پدید آمده است برای امنیت اسرائیل است. امروز قضیه سلفی و تکفیری (داعش) مولود و زاییده تفکر، مثلث سوم شوم عبری ، عربی و آمریکایی می باشد. اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی همچون زخمی کهنه بر پیکر جهان اسلام خودنمایی می کند و روز جهانی قدس روز وحدت جهان اسلام و عزای اسرائیل کودک کش است. شرایط جهانی طوری رقم خورده است که عنان همه کشورها در دست چند کشور، معدود و قلدر افتاده است و با داشتن حق رای و قدرت وتو کردن در سازمان بی کفایت ملل متحد ، براحتی جلوی پیشرفت و ترقی دیگران را سد می کنند، و مهمتر اینکه مغزهای پیشرفته کشورها را تطمیع و یا حذف فیزیکی می نمایند که این حرکت زشت از دهه 50 اتفاق افتاده است. از جمله دکتر مصطفی علی مشرفه ، دانشمند ریاضی دان و فیزیک هسته ای مصری که از شاگردان برجسته آلبرت انیشتین بزرگ بوده است، ترور می نمایند یا در قضیه جنگ آمریکا با عراق قریب 530 نفر از دانشمندان و اساتید عراقی با شناسایی که به بهانه اینکه عراق تولیدکننده مواد شیمیایی است ترور نمودند و بقیه را یا تطمیع و یا از کشور فراری دادند. متاسفانه مشابه این اتفاق در کشور ما افتاده است. در سال 83 بازرسی هایی انجام گرفت ، در قضیه فتنه 88 که گرد و غبار فتنه بصورت نسبی فرو نشست ، موج ترورها شروع شد.

4 نفر از دانشمندان هسته ای کشور توسط ایادی صهیونیستی ترور و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. حتما دولتمردان عزیز ما به این آموزه اسلامی توجه دارند که مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشود و به همین خاطر در قضیه مذاکره هسته ای ایران با قدرت های 1+5 دلواپسی هایی در کشور وجود دارد . اگر چه مذاکره کنندگان شجاع کشور و دیپلمات های مؤمن به انقلاب ما به همه زوایای طرفند دشمن بدکردار احاطه دارند و انشالله پیروزی بزرگی در این جبهه بزرگ حق و باطل نصیب ملت ایران شود و سرداران مدافع عرصه مذاکره هسته ای کشور همچون سرداران زمان جنگ تحمیلی قهرمانانه و سرافرازانه قدرت موفقیت آمیز ایران را در جلوی چشم جهانیان در تاریخ به ثبت رسانده و آیندگان را نسبت به تسلیم دشمنان به احسنت وا دارند .

سازمان بسیج کارمندان کشور در آستانه روز قدس ، ضمن دعوت از همه همکاران بسیجی سراسر کشور جهت حضور در راهپیمایی با شکوه و وحدت آفرین روز قدس ، همپای ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی ،نظر عزیزان به موارد زیر معطوف میدارد.

1) روز قدس، روز آزمایش و امتحان است، دشمان اسلام و استکبار جهانی، حضور مردم را دراین عرصه مبنا و میزان اسقبال مردم در حمایت از انقلاب، ولایت فقیه، دولت مردان نظام و بیزاری از دشمنان تلقی میکنند. پس همه باید به عنوان یک فریضه به این حضور، توجه داشته باشند.

2) دستگاه استکباری 60سال است سعی میکند فلسطین مظلوم را از نقشه جغرافیایی جهان حذف نماید.انقلاب اسلامی با این تدبیر امام راحل (ره) تو دهنی به اینها زده است و این حرکت که به نوعی برائت از مشرکین و بیداری ملت ها می باشد در جهان نهادینه شده و به ثمر نشسته است.

3) روز قدس روز دنیای اسلام است که ملتهای مسلمان در این روز اراده عمومی خود را برای  مقابله با ترفندهای آمریکا و اسرائیل بروز داده ، ملت ایران پیشتاز بوده انشاالله امسال به شکل نمایانی این پیشتازی و عظمت اراده ملی ایران نشان داده شود.

4) جمعه آخر ماه مبارک رمضان ، جمعه آینده است که به عنوان روز جهانی قدس در دنیا جا افتاده است.فرصتی برای روح های علاقه مند به مسئله فلسطین و دلهای پرشور جوانان و دیگر اقشار مسلمان که از ملت فلسطین دفاع نمایند، به خصوص در این ایامی که مردم اراضی اشغالی فلسطین خودجوش قیام کردند و این شور و حال بیشتری برای ملتها دارد.

5) رژیم سلفی ، تکفیری آل سعود بیش از چهار ماه است که ملت شجاع و مومن یمن را محاصره نموده و به وسیله بمباران های شبانه روزی آن کشور به صورت سرزمین سوخته درآورده است وبیش از ده هزار نفر شهید و زخمی مردم یمن در دفاع تقدیم کرده اند. باید با شعار مرگ بر آل سعود کافر، چهره زشت غاصبان سرزمین وحی الهی را به جهانیان شناساند.

6) روز قدس رزمایشگاه و نمایش قدرت ایران مقتدر ، همچون کنگره عظیم جهانی حج برائت از مشرکین در مقابل قدرت های مستکبر می باشد،بنابر این این حضور حماسی ، به عنوان نماد شکوه پایداری و قدرت نرم جمهوری اسلامی به دفاع مظلومین عالم و کشورهای محور مقاومت لبنان ،فلسطین ،سوریه و دیگر دولت های استقلال طلب(یمن،عراق، افغانستان ،بحرین) و حمایت قاطع و مستمر از فرزندان برومند میدان مذاکره هسته ای و عقب نشینی اسرائیل از غزه که یک شکست برای صهیونیست ها محسوب می شود و از طرفی آمریکای ستمگر میخواهد بین دولت های اعراب و اسرائیل روابط عادی ایجاد نماید به همین خاطر روز قدس اهمیت مضاعفی دارد و حضور شکوهمند ما را می طلبد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار