مرگ پنجمین خرس قهوه‌ای + تصاویر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه گفت: یک خرس قهوه‌ای جوان توسط عامل انسانی با شلیک گلوله تلف و در کنار جاده رها شده است.

محمد فریدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروز کوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کشف لاشه یک خرس قهوه‌ای اظهار کرد: طی تماس تلفنی از سوی یک شهروند مبنی بر کشف لاشه یک خرس قهوه‌ای کنار آزاد راه تهران شمال نسبت به پیگیری موضوع اقدام کردیم و با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم لاشه مربوط به دو روز پیش است.

مرگ پنجمین خرس قهوه‌ای + تصاویر

وی اضافه کرد: این خرس جوان و به لحاظ جنسیت نر بوده که بر اثر شلیک گلوله چهار پاره و برخورد با اندام حیاتی بدناز جمله قلب منجر به تلف شدن خرس شده است.

مرگ پنجمین خرس قهوه‌ای + تصاویر

فریدی بیان کرد: لاشه این خرس در منطقه گدوک که مرز استان تهران و مازندران و اقع است کشف و جهت بررسی‌ به کلینیک حیات وحش سازمان محیط زیست در پارک پردیسان منتقل شده است.

گفتنی است بعد از مرگ خرس قهوه‌ای در اطراف کرمانشاه، مهدیشهرسمنان، ارتفاعات دالاهو و اشترانکوه لرستان این پنجمین گزارش مستند از کشتار خرس‌های قهوه‌ای توسط عامل انسانی در سال جاری است و همچنین سه توله خرس در کهکلویه و بویر احمد و گلستان نیز در سال جاری به ادارات محیط زیست تحویل داده شده‌اند که از سرنوشت مادر آنها اطلاعی در دست نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mohammad plang
۱۲:۳۸ ۱۷ تير ۱۳۹۴
لعنت به هرچی شکار چی هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۶ تير ۱۳۹۴
چی گذاشتیم از طبیعت همین دیروز پریروز 3000هکتار از جنگلهای دالاهو کرمانشاه سوخت
آخرین اخبار