حجت الاسلام انصاری در محفل انس با قرآن کریم:

قرآن مهم‌ترین و بالاترین وسیله تاثیرگذار بر سرنوشت انسان است

ییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: قرآن مهم‌ترین و بالاترین وسیله تاثیرگذار بر سرنوشت انسان است؛ لذا اگر می‌خواهیم سرنوشت خوبی داشته باشیم باید با قرآن مانوس شویم و فکر و ذکر و عمل قرآنی داشته باشیم.

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام "محمد علی انصاری" رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و سردار "موسی بختیاری" معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پشتیبانی مرکز این قرارگاه برگزار شد.

در این محفل حجت الاسلام انصاری گفت: شب قدر، شب تقدیر، شبی است که سرنوشت یکساله انسان رقم زده می شود؛ لذا به شب زنده داری و احیا این لیالی تاکید شده و  امیر المومنین (ع) نیز که اشرف مخلوقات پس از پیامبر(ص) است در این شب‌ها که اشرف زمان های سال است و در محراب عبادت که اشرف مکان هاست ضربت خورده و به شهادت رسیده است که این تقارن باعث چند برابر شدن فضیلت این ایام گردیده است.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: قرآن نیز در شب قدر نازل شده و تقارن نزول قرآن و رقم خوردن سرنوشت انسان در این شب نشان دهنده این بوده که قرآن مهم ترین و بالاترین وسیله تاثیر گذار بر سرنوشت انسان است لذا اگر می خواهیم سرنوشت خوبی داشته باشیم باید با قرآن مانوس شویم و فکر و ذکر و عمل قرآنی داشته باشیم.

وی به جنبه دیگر شب های قدر اشاره نمود و عنوان کرد: خداوند در قرآن ارزش شب قدر را بیشتر از هزار ماه که تقریبا برابر عمر طبیعی یک انسان است می داند یعنی اگر می خواهیم یک عمر بیمه شویم باید شب قدر را درک کنیم و بفهمیم.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) انس با قرآن را نیازمند لوازمی دانست و خاطرنشان کرد: برای قرآنی شدن باید قرآن را فرابگیریم، تلاوت کنیم، و به آن عمل نماییم. یکی از وظایف پدر و مادر آموزش قرآن به فرزندان است ولی اگر به هر دلیلی این امر محقق نشد باید خود شخص تلاش کند و قرآن را فرابگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاعی ، امنیتی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار