سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان تصویب شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تصویب سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان از سوی دولت خبر داد.

سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان تصویب شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان افزود: این سند در اجرای تکلیف قانونی برنامه پنجم توسعه و همچنین بند( و ) ماده یک قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همکاری و هماهنگی ستادکل نیروهای مسلح ، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های ذیربط تهیه و پس از بررسی در جلسات متعدد کمیسیون امور اجتماعی هیئت دولت، مورد تصویب هیئت وزیران قرار گرفت.

وی ادامه داد: این سند در راستای سیاست‌های کلی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و امور ایثارگران ابلاغی مقام معظم فرماندهی کل قوا، با هدف صیانت از شان معنوی و اجتماعی و تحقق نظام جامع و هماهنگ در خدمات رفاهی ، اجتماعی ، منزلت و معیشت رزمندگان دفاع مقدس تدوین شده است.

وزیر دفاع تصریح کرد: بر طبق این سند راهبردی خدمات رسانی، ارائه امتیازات، تسهیلات و خدمات به رزمندگان متناسب با وضعیت استخدامی، شغلی و وضعیت معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و مدت حضور داوطلبانه در مناطق جنگی و عملیاتی با رعایت اولویت بندی از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط ، انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: طبق این سند، شورای هماهنگی امور رزمندگان تشکیل می‌گردد که وظیفه ایجاد هماهنگی و نظارت در تحقق این سند را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد امیری
۱۰:۲۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
باسلام باقدردانی ازشما بزرگواران خواهشمند است دررابطه با جزئیات هم اطلاعاتی را بازگو نمایید بیشتر ارگانها وادارات که ازاینگونه افراد دارند از این برنامه دولت خوششان نمی آید وهمیشه طفره میروند ودعا میکنند که این برنامه ها نباشد چون برایشان بار مالی وغیره دارد بخاط رضای خدا وحق وحقوق اینگونه افراد پیگیری لازم را بفرمایید تااگر حقی ضایع شده بدست صاحبش برسد. اجرکم عندا.......
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۳:۲۲ ۲۲ تير ۱۳۹۴
متن سند را نیز در سایت خبری بگذارید. این خبر که کلی است ؟ چطور باید بدانیم جزییات چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
رضاگودرز
۱۶:۳۷ ۱۶ تير ۱۳۹۴
کار بسیار خوبی است درکشور المان برای سرباز زمان جنگ هم ازاین کار کردند
آخرین اخبار