ویژه اندروید

بازی جذاب Football Strike + دانلود

Netmarble نام شرکتی در کشور کره جنوبی است که اخیراً به یکی از شرکت های معتبر و بزرگ در صنعت بازی سازی مبدل شده است. این شرکت با ارائه چند ده بازی تنها در مدت زمان کمتر از 2 سال به محبوبیتی جهانی دست پیدا کرده است و این بار با یک بازی فوتبالی شهرت خود را دوچندان کرده است .

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ Netmarble با عرضه بازی MARVEL Future Fight در سطح جهانی به شهرت خاصی رسید. چرا که انتخاب یک موضوع از یک فیلم مهیج (فیلم The Avengers) نکته ای مثبت برای محبوب شدن است. یکی دیگر از بازی های جذاب و سرگرم کننده این شرکت به نام Football Strike است که به معرفی آن می پردازیم .
بازی Football Strike یک بازی سرگرم کننده و نسبتاً کم حجم در سبک فوتبال است که توسط شرکت Netmarble به صورت رایگان  برای سیستم عامل های اندروید 2.3.3 به بالا عرضه شده است. محوریت اصلی این بازی طنزآمیز است، بازیکن های واقعی مثل کریستیانو رونالدو از جمله شخصیت های اصلی در این بازی هستند که طراحی بامزه این فوتبالیست ها سبک این بازی را از حالت جدی دور کرده است.

بازی جذاب Football Strike + دانلود

اما به جز این مورد، باید گفت که بازی Football Strike دارای بخش های کاملی از جمله قابلیت مدیریت کردن تیم و چیدن ترکیب های اختصاصی درست مثل یک سرمربی حرفه ای است. حضور در انواع و اقسام مسابقات مثل تورنومنت ها به صورت آفلاین و یا بازی به صورت زنده و مستقیم با دیگر بازیکنان در هر جای کره زمین به صورت آنلاین از جمله نقات قوت این بازی به شمار می روند.

بازی جذاب Football Strike + دانلود

در Football Strike شما می توانید با انجام بازی های مناسب امتیاز کسب کرده و بخش های قفل شده را باز کنید. کنترلرهای مجازی بازی بسیار مناسب و ساده هستند. در سمت چپ تصویر یک Move Pad مجازی حرفه ای و در سمت راست تصویر دکمه های پاس و شوت و تکل دیده می شوند. شما می توانید رنگ لباس تیم خود را مدیریت کرده و یا از لوگوهای مختلف یکی را برای تیم خود انتخاب کنید.

بازی جذاب Football Strike + دانلود

در بازی Football Strike شما با کسب امتیاز بیشتر، سطح (Level) خود را ارتقاء خواهید داد. همچنین جهت ثبت امتیازات خود و ذخیره اطلاعات اکانت خود پیشنهاد می کنیم که بازی خود را با یکی از جی میل های خود سینک کنید. گفتنی است که بازی Football Strike به صورت کاملاً آنلاین بوده و بدون اینترنت اجرا نمی شود. در اولین اجرای بازی، مقداری اطلاعات به صورت آنلاین و از داخل خود بازی دانلود می شوند.

بازی جذاب Football Strike + دانلود

• دانلود و مشخصات فایل

• حجم:44.45مگابایت
• نسخه: 1.1.1
• اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
• امتیاز:
برای دانلود اینجا کلیک کنید




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۷ تير ۱۳۹۴
سلام
من دانلود کردم بعد از نصب 64 مگ اپدیت خواست آخر سر هم گفت نسخه بروز میخاد که تو گوگل اجازه دانلود نمیده به ایران
دانلود نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۷ تير ۱۳۹۴
منبع شو هم بنویسید نویسندش گناه داره