تبریز؛

حمایت از تولید بهانه ای برای رشد اقتصادی

رییس اداره آموزش بهره برداران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: توجه به تولید و حمایت از آن رشد و توسعه اقتصادی را به همراه دارد.

حمایت از تولید بهانه ای برای رشد اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علی رضایی الماس افزود: افزایش رفاه و بهبود سطح زندگی هر جامعه با افزایش درآمدهای ملّی آن محقّق خواهد شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان افزایش درآمدهای ملی را در گرو افزایش تولید مستمر و پایدار می دانند.

رضایی الماس ادامه داد: ارتقاء کیفیت کالاها در جهت افزایش مصرف داخلی و اهتمام ویژه به مبحث خصوصی سازی به منظور ارتقاء کیفیّت از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر رشد، توسعه و بالندگی تولید ملّی است.

 رییس اداره آموزش بهره برداران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: تولیدکنندگان کاهش واردات و افزایش صادرات را بهانه ای برای افزایش تولید می دانند.

وی اظهار داشت: توجهی ویژه به مهم ترین مباحث اثرگذار بر تولید از جمله تورم، فضای کسب و کار، استفاده از دانش روز و... ضمن فراهم نمودن شرایط برای بهبود وضعیت تولید، زمینه های لازم برای رشد و توسعه آن را فراهم می آورد.

رضایی الماس تاکید کرد: حمایت از تولید داخلی و توجه به آن را باید از مهم ترین راهکارهای حفظ استقلال و عدم وابستگی اقتصادی کشور قلمداد کنیم.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.