قم؛

استقبال بالای جوانان از غرفه قفسه باز آیت الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه بین المللی قرآن

آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در قفسه باز مطالعاتی برای دسترسی راحتر علاقه مندان به آثار قرآنی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت الله صافی گلپایگانی، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن معنوی با بیان اینکه 40 اثر از مهم‌ترین آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در نمایشگاه بین المللی قرآن عرضه می‌شود گفت: همه این آثار در قفسه‌ای موسوم به قفسه باز برای مشتاقان و دوستداران کتاب های قرآنی قرار داده شده است، با این شیوه بازدیدکنندگان با آثار مختلف و ارزنده آیت‌الله صافی گلپایگانی بیشتر آشنا می‌شوند.

رئیس موسسه دار الزهرا (س) وابسته به دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی بیشتردر زمینه مباحث مهدوی اختصاص یافته است گفت: از نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم این اقدام صورت گرفته وبااستقبال گسترده جوانان و محققان مواجه شده است.

معنوی در خصوص اینکه روزانه 20 نفر به قفسه بازغرفه این انتشارات مراجعه می کنند و به مطالعه آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی می پردازند گفت: ایجاد قفسه باز موجب شده است کتاب منتخب الاثر بیش از پیش مورد توجه محققان و پژوهشگران وهمچنین کتاب نوید امن و امان نیز مورد توجه جوانان واقع شود.

وی در پایان گفت: اغلب سیاستمداران دولتی و بزرگان حوزوی نسبت به تهیه منتخب الاثر و سلسله مباحث مهدوی اقدام می‌کنند که نشان از غنای محتوایی این 2 اثر است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.