برگزاری نمایش آموزشی به منظور آشنایی با پیامدهای مواد مخدر در منطقه 5

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 از ویژه برنامه هفته مبارزه با مواد مخدر پهنه غرب تهران به میزبانی منطقه 5 در بوستان جوانمردان و با حضور شهروندان مناطق 5،22،9،2 و 21 خبر داد.

سید مازیار علوی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، با تاکید بر اینکه اعتیاد یک بیماری اجتماعی است که عوارض جسمی و روانی دارد اظهار کرد: بر همین اساس با هدف کاهش زمینه‌های گرایش به مواد مخدر و آشنایی با پیامدهای ناشی از مصرف مواد، نمایش آموزشی اجرا شد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای آگاهی جوانان به پیامدهای مصرف مواد مخدر افزود: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر ویژه برنامه فرهنگی و آموزشی متعددی در قالب اجرای تئاتر آموزشی، موسیقی سنتی و همچنین مشاوره تخصصی در بوستان جوانمردان اجرا می‌شود.

علوی تاکید کرد: در این ویژه برنامه همزمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، غرفه‌های مشاوره تخصصی، گروه همسان، بهبود یافتگان، ورزش، اطلاع رسانی و هم چنین غرفه محصولات تولیدی بهبود یافتگان برپا می‌شود.

وی در پایان گفت: اجرای موسیقی سنتی، سخنرانی با محوریت آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار