اردبیل؛

آمادگی شرکت حمل و نقل استان اردبیل برای ارائه خدمات به مسافران

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: شرکت حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان علی رحمتی در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی و عید سعید فطر افزود: شرکت‌های حمل‌ونقل و پایانه‌های استان به‌طور 24 ساعته در تعطیلات آماده ثبت مسافران جابجا شده از استان هستند.

وی بیان کرد: طرح جدید مکانیزه معاینه فنی خودروها برای اولین بار در اردبیل اجراشده است تا مسافران در سفر به استان اردبیل هیچ‌گونه دغدغه و مشکلی از بابت تعمیر و تأمین وسایل نقلیه خود نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کارت هوشمند برای 38 دستگاه اتوبوس در استان اردبیل صادرشده است، گفت: ارائه کارت هوشمند به 120 دستگاه اتوبوس نیز در حال انجام است که رانندگان باید نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بیش از ۲ میلیون مسافر در اردبیل جابه‌جا شده است

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: بر اساس آمارهای ارائه‌شده در سال گذشته، بیش از ۲ میلیون مسافر در استان اردبیل جابه‌جا شده که ۵۰ درصد مربوط به شهرستان اردبیل است.

وی افزود: در سال گذشته، ۴۷ میلیون تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای اردبیل به‌صورت رفت‌وبرگشت ثبت‌شده است.

علی رحمتی گفت: 52 دستگاه دوربین تردد شمار در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان نصب‌شده است که این دوربین‌های نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و در 26 نقطه از استان نصب‌شده است.

وی با اشاره به اینکه دیگر نیازی نصب دوربین‌های تردد شمار در محورها مواصلاتی استان اردبیل وجود ندارد افزود: باهمت پلیس‌راه استان، راه و شهرسازی و حمل‌ونقل پایانه‌های استان، تعداد دوربین‌های نصب‌شده در جاده‌ها افزایش داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.