معاون شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد

ذخیره‌سازی 110 هزار تن گوشت مرغ مازاد

معاون شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه ذخایر مرغ این شرکت حدود 110 هزار تن است، گفت: علیرغم آمادگی کامل شرکت برای توزیع مرغ در ماه رمضان تقاضا برای مرغ منجمد کم و قیمت‌ها نیز در بازار پایین است.

به گزارش حوزه کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام، عباس والوزی گفت: ذخایر مرغ این شرکت حدود 110 هزار تن است و کماکان این شرکت در صورت نیاز برای جمع‌آوری مرغ مازاد در بازار ورود می‌کند.

وی افزود: در شرایطی که قیمت گوشت گرم مرغ پایین است مردم تمایل چندانی به مصرف گوشت مرغ منجمد ندارند و علیرغم اینکه این شرکت آمادگی کامل برای عرضه مرغ در ماه رمضان را دارد اما تقاضا زیاد نیست.

معاون شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه خرید مرغ مازاد در استان مازندران توسط شرکت در حال انجام است، گفت: به طور مستقیم شرکت وظیفه‌ای در مورد آنفلوانزا به عهده ندارد اما با مطرح شدن این بیماری شرکت پشتیبانی امور دام آمادگی کامل برای خرید مرغ مازاد را دارد.

وی افزود: مدیریت بیماری آنفلوانزا به عهده دامپزشکی است و این بیماری کاملاً کنترل شده است.

والوزی اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام هر کیلوگرم مرغ را با قیمتی بین 6 هزار و 500 تا 7 هزار تومان خریداری می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۶:۲۷ ۱۷ تير ۱۳۹۴
ان شاالله اه مظلومین وکسانی که قدرت خرید ندارند کار ساز شود .واین محصول روی دست تولید کنندگان بماند وبه پایین ترین قیمت برسد.
آخرین اخبار