احتمال کشته شدن وزیر دفاع آل‌سعود در حمله موشکی

خبرهای ضدونقیضی از احتمال برکناری محمدبن سلمان از پست های جانشین ولیعهدی پادشاه و وزارت دفاع عربستان و انتخاب متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز به جای وی وجود دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جهان، پایگاه اینترنتی میدل ایست پانوراما که وابسته به مجموعه رسانه ای نزدیک به خاندان حاکم سعودی است، از احتمال زخمی شدن و یا کشته شدن محمد بن سلمان بر اثر حمله موشکی یمن به پایگاه السلیل عربستان خبر داده و عنوان کرده است که خاندان سعودی به دنبال جایگزینی برای وی در دو پست مهم وزارت دفاع و نیابت ولیعهدی عربستان سعودی است.
 
یک منبع در گارد ملی سعودی که به شخصیت های دربار نزدیک است با اعلام این خبر به میدل ایست پانوراما اعلام کرده است که رایزنی هایی بین شخصیتهای خاندان حاکم عربستان سعودی درزمینه تعیین متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز به عنوان جانشین ولی عهد و وزیردفاع این کشور درجریان است تا خانواده آل سعود از فروپاشی مصون بماند به ویژه اینکه محمد بن سلمان فرزند پادشاه عربستان که این دو پست مهم را به عهده دارد در شرایط نامشخصی مخفی است.
 
این منبع به نقل از روزنامه لحج گفت: بزرگان رژیم آل سعود به ویژه کسانی که مخالف جنگ با یمن بودند و همچنین با وصیت عبدالعزیز پادشاه سابق برای تعیین ولیعهد و جانشین ولیعهد مخالفت می کردند، به دلیل سیاست های کودکانه پادشاه این کشور و فرزند وی از فروپاشی خاندان آل سعود نگران هستند.
 
این منبع افزود: مقامات رژیم آل سعود مجبور شدند این تصمیم را بگیرند زیرا پس از زخمی شدن محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان بر اثر اصابت موشک به پایگاه السلیل ریاض احتمال کشته شدن وی نیز وجود دارد.
 
این در حالی است که پیش از این نیز فرمانده نیروی هوایی عربستان سعودی در حمله موشکی به یکی دیگر از پایگاه های این کشور کشته شد، که رسانه های سعودی سعی در کتمان و سانسور اخبار آن کردند.
 
مجموعه رسانه ای میدل ایست، شبکه های تلویزیونی و رسانه ای وابسته به خاندان آل سعود از جمله ام بی سی و العربیه را اداره می کند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چایپارا
۱۹:۵۸ ۳۱ تير ۱۳۹۴
آقا این اگه رفت به جهنم همتون مهمون باشگاه خبرنگاران شیرینی میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۷ تير ۱۳۹۴
آقا من لحظه مردنش رو خودم تایید میکنم خودم باهمین چشمام دیدم دارن تیکه های تنش رو داشتن از رو زمین جمع میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۷ تير ۱۳۹۴
ب جهنم ک بمیره اصلا باید کل ال سعود از بین بره وهابیای بی هم چیز
Iran (Islamic Republic of)
هادی مشگان
۰۳:۳۳ ۱۷ تير ۱۳۹۴
باید انبار تسلیحات اتمی یا حساس عربستان را با موشک هدف قرار دهیم
Netherlands
نادر
۰۳:۲۹ ۱۷ تير ۱۳۹۴
خدا از زبونتون بشنوه انشاالله که راسته ودر چند روز اینده هم معلوم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۶ تير ۱۳۹۴
کدوم موشک این بابا اونقدر دشمن اطراف خودش تو خاندان سعود داره که اگه طوریش هم شده باشه اولین مضنونین اطرافیانش هستند نه یه دونه موشک یمنی اونم صاف بیاد بخوره این بابا
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۹:۰۱ ۱۶ تير ۱۳۹۴
بنام خدا .

و ما رميت اذ رميت ولكن ان الله رمي(در جنگ اسلام و كفر تو تير مي اندازي ولي خدا به هدف ميزند)
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۷:۳۰ ۱۶ تير ۱۳۹۴
اینا که با یه موشکل وزیر دفاعشون تلف میشه.وای اگه زلزال ما سرشون فرود بیاد.
آخرین اخبار