بازگشت هزینه سفر به عتبات به سال 93

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هزینه سفر به عتبات بعد از ماه مبارک رمضان به نرخ مصوب سال ۹۳ بازمی‌گردد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فارس،رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هزینه سفر به عتبات بعد از ماه مبارک رمضان به نرخ مصوب سال ۹۳ بازمی‌گردد.

سعید اوحدی، با اشاره به کاهش هزینه‌های سفر به عتبات عالیات گفت: بعد از ماه مبارک رمضان قیمت‌های سفر به عتبات عالیات به نرخ سال 93 برمی‌گردد و هیچ افزایش قیمتی را نخواهیم داشت.

رئیس سازمان حج و زیارت در تشریح پروژه‌های عمرانی این سازمان گفت: 2 شرکت بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود با مشارکت شبکه بانکی کشور تشکیل شده است و در مجموع 12 پروژ‌ه عمرانی را در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه اجرای 8 پروژه در کشور عراق و 4 پروژه در داخل ایران در دست اقدام است، گفت: هتل بزرگ شلمچه در کنار یادمان شهدای آن منطقه، هتل بزرگ مهران، زائرسرای طریق‌القدس در مسیر بوستان و چذابه و زائرسرای مهران در پایان مرداد بهره‌برداری می‌شود، 4 پروژه داخل کشور است که سازمان حج‌ و زیارت آن را انجام می‌دهد.

اوحدی ادامه داد: 3 پروژه شامل یک آشپزخانه بزرگ و 2 هتل در نجف، یک پروژه آشپزخانه در کاظمین و 4 پروژه شامل یک آشپزخانه و 3 هتل در کربلا، 8 پروژه داخل عراق است.

رئیس سازمان حج و زیارت درباره احتمال بازگشایی مسیر سامرا گفت: با توجه به پیروزی‌های اخیر ارتش عراق به نظر می‌آید امنیت مسیر بغداد تا سامرا در حال تامین است و ما منتظریم تا امنیت این مسیر توسط کنسولگری ایران در بغداد تایید شود تا اعزام به سامرا از سرگرفته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.