شب قدر در اینستاگرام هنرمندان و مسئولین+تصویر

خدایا در این شبهای قدر قدم هایی را که برایم بر می داری بر من آشکار کن تا درهایی را که به سویم می گشایی ندانسته نبندم و درهایی را که به رویم می بندی به اصرار نگشایم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،الهی تو را سوگند بر مظلومیت حضرت علی(ع) و دلهای مملوّ از آه و فغان به حرمت شب قدر بینوایان را در حسرت سعادت ناشی از فضیلت خویش مسوزان و دلهای افتاده را از درگاه با عظمت خویش نا امید مفرما.

در این شب های عزیز سرویس فضای مجازی در بخش اینستاگردی خود نگاهی گذرا به برخی از پست های هنرمندان و مسئولین کشور انداخته است که با هم برخی از این پست ها را مشاهده می کنیم.

اینستاگرام احمد مهرانفر



اینستاگرام نفیسه روشن




بياييم قبل از اينكه تقديرمان تثبيت شه
براي هم دعا كنيم
براتون طلب تقديري پراز ارامش و سلامتي و رفاه از خداوند متعال خواستارم عزيزانم

اینستاگرام دکتر مسعود پزشکیان



سالروز شهادت امام علی علیه السلام را به تمامی محبین آن حضرت تسلیت عرض می کنم. و در این شب خاص التماس دعا دارم

اینستاگرام سردار محسن رضایی



رهبر انقلاب:
نام علی، یاد علی و درس علی در تاریخ فراموش نخواهد شد.
١٣٧٥/٩/٥


الإمام الخامنئي:
سيٌخلّدٌ اسم علي، ذكر علي ودرس علي في التاريخ.
٢٥/١١/١٩٩٦

اینستاگرام دکتر محمود احمدی نژاد



جا دارد همه ذرات هستی تا ابد برای مظلومیت امام علی(ع) خون گریه کنند، کسی که امام علی(ع) را کشت در واقع خدا را کشت چرا که امام جلوه خدا بود و آن ملعون از آنجا که دستش به خدا نمی‌رسید امیرالمومنین(ع) را کشت. بنده هم می‌خواهم برای جمع یک روضه بخوانم، البته از نوعی دیگر. امام علی(ع) ۲۵سال خانه‌نشین بود و امروز ۱۴۰۰سال است که عاشقان اهل بیت، نسل اندر نسل برای مظلومیت او گریه می‌کنند اما من می‌خواهم از یکی از فرزندان امام علی(ع) بگویم که ۱۱۷۰سال است، خانه نشین است.

امام مهدی(ع) ۱۱۷۰سال است که شاهد همه ظلم‌های عالم است و همه شیاطین عالم بسیج شده‌اند تا مانع از حاکم شدن او شوند. در این بین هستند کسانی که در غم امام علی(ع) گریه می‌کنند، اما یادی از امام زندهِ حاضرِ مظلومِ خانه‌نشین نمی‌کنند.

یقینا اگر امروز امام علی(ع) هم زنده بود ما را به سوی امام زمان(عج) راهنمایی می‌کرد، چنانکه شهدای ما نیز در وصیت‌نامه‌های خود تاکید کردند که به عشق امام زمان(عج) و به شوق ظهور و حاکمیتش به جبهه‌ها می‌روند.
این نوید را به شما می‌دهم که امروز به خاطر ایستادگی شما و به فضل الهی نام امام زمان(عج) در جهان می‌درخشد و دلها به او معطوف شده و همه بزرگان و اهل اندیشه نیز به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ‌چیز جز حکومت جهانی امام عصر (عج) دوای دردهای جامعه بشری نیست.
8مرداد1392


اینستاگرام دکتر علی لاریجانی



اینستاگرام آیت الله هاشمی رفسنجانی



بسم‌الله الرحمن الرحيم. يكي از الطاف خداوند براي بندگانش در جهت تكامل و نزديكتر شدن به خداوند، اين است كه فرصت‌هاي زماني و مكاني براي انسانها جهت خودسازي و تكامل در نظر گرفته كه يكي از بهترين آنها شب‌قدر است. البته شب‌ قدر در يكي از بهترين ماه‌ها كه ماه رمضان است، قرار دارد و كليت ماه رمضان هم از همان نوع است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.