کارگاه دانش افزایی اساتید زمینه ساز توسعه جایگاه علمی کشور است

کارگاه دانش افزایی ویژه " اعضای هیئت علمی به همت دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران، جلیل غفوریان  مدیر اجرایی دفتر  هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از برگزاری کارگاه دانش افزایی ویژه " اعضای هیئت علمی  " بهمراه خانواده ازپنج شنبه94/6/19 لغایت سه شنبه 94/6/24در  مشهد مقدس  خبر داد.

وی گفت: کارگاه دانش افزایی ویژه اعضای هیئت علمی با موضوع اخلاق حرفه ای  و با اعطاء گواهی پایان دوره به مدت 16 ساعت برگزار خواهد شد و با توجه به  حضور پررنگ اساتید در دانشگاهها و تاثیرگذاری آنان بر جوامع دانشگاهی و بویژه  دانشجویان برگزاری این دوره ها حائز اهمیت است

وی بهره گیری از فضای معنوی در پایتخت معنوی ایران و در نظر داشتن کارهای فرهنگی و تربیتی برای خانواده های اساتید را از نقاط قوت کارگاه برشمرد.

غفوریان در ادامه دوره های دانش افزایی و توانمندی اعضای هیئت علمی ،تقویت زمینه  و ظرفیت های علمی و تربیتی استادان را گامی در جهت توسعه جایگاه علمی کشور دانست.
 
شایان ذکر است، علاقمندان می توانندجهت ثبت نام دوره به آدرس سایت Ziafatasatid.nahad.ir  مراجعه و جهت دریافت رمز به دفتر هم اندیشیمراجعه فرمایند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار