ورزشکاران فردا در حمایت از قدس به میدان می روند

ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور فردا همپای دیگر اقشار جامعه در حمایت از قدس به میدان می روند.

ورزشکاران فردا در حمایت از قدس به میدان می روندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، فردا در روز جهانی قدس، بار دیگر فریاد مرگ بر اسرائیل طنین انداز می شود تا جهان و جهانیان، ندای مظلومیت فلسطین را شنوا باشند.

ورزشکاران و قهرمانان ایران در سراسر کشور، همگام با سایر اقشار ملت، آمادگی خود را برای حضور پررنگ در راهپیمایی روز قدس را اعلام داشته اند.

مسئولان و پرسنل وزارت ورزش و جوانان همراه با جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور و بسیج ورزشکاران ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده اند که همگام با مردم روزه دار سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند.

تجمع و راهپیمایی جامعه ورزش و جوانان کشور در ساعت 11 صبح روز جمعه 19 تیرماه از مقابل مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین آغاز و تا ساعت 12:30 ادامه خواهد داشت.
 
خراسان جنوبی
شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی در آستانه فرا رسیدن روز جهانی، ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه و غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و کشتار هزاران زن و کودک بی گناه و ندای مظلومیت مردم بحرین و یمن در جنگ های نیابتی رژیم آل صعود و تکرار تلخ سناریوی مسلمان کشی در منطقه با حمایت ایادی استکبار از پیشگامی جامعه بزرگ ورزشکار در خلق حماسه سیاسی و شکوه عظمت حضور ملت بزرگ ایران در سالروز جهانی قدس یاد کرده است.
 
این شورا طی بیانیه ای اعلام داشت: روز قدس، فقط یک روز نیست؛ نماد ظلم ستیزی و وحدت امت بزرگ اسلام در حمایت از ندای مظلومان جهان، بویژه مردم مظلوم فلسطین است که قریب هفت دهه زیر آماج حملات وحشیانه ای هستند که به واسطه آن هر روز، دهها زن مظلوم و کودک بی گناه فلسطینی به خاک و خون می غلتند و در سکوت مجامع جهانی، اینک شاهد راه اندازی جنگ های نیابتی توسط  سران منفور آل سعود در بحرین و یمن هستیم و تکرار تلخ این وقایع غیر انسانی، ضرورت حضور پر شور تک تک آحاد مردم ولایتمدار را برای پیوستن به اقیانوس بی کران ملت بزرگ و سرافراز ایران، دو چندان و مضاعف می سازد.
 
در قسمتی دیگر از این بیانیه با اشاره به اهداف ایادی استکبار در تفرقه افکنی، اسلام هراسی و ایران هراسی، اتکا به توصیه های الهی سیاسی معمار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری در دفاع از حریم قرآن، اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و عدم اجازه دادن به متجاوزان در تعدی به حریم اسلام خواستار شده است.
   
در بخش پایانی این بیانیه با تبیین تکالیف همه ملت ها و دولت های اسلامی در اینکه می بایست فلسطین را مساله اول خودشان بدانند، بر حمایت مادی و معنوی از استمرار انتفاضه مردمی فلسطین و مقاومت تا پیروزی به مدد وسنت الهی تاکید شده است و بر پیشگامی ملت بزرگ ایران در اجابت فریاد مظلوم خواهی با حضور پرشور در یوم الله روز جهانی قدس (19 تیر مصادف با 23 رمضان) در مسیرهای راهپیمایی تعیین شده، صحه گذاشته شده است .
 
همدان

ورزشکاران همدانی ضمن اعلام انزجار و نفرت از جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیانش به ویژه آمریکای تروریست در راهپیمایی امسال روز قدس حضوری پررنگ خواهند داشت.
 
رئیس اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان همدان از حضور جامعه ورزش و جوانان استان، به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه همچون سال‌های گذشته به صورت گسترده در راهپیمایی روز قدس خبر داده و اذعان کرده است، روز قدس نماد ظلم‌ستیزی امت اسلامی است و برگزاری راهپیمایی این روز از اهمیت ویژه‌ای برخودار است چراکه همواره موجب عقب‌نشینی اسرائیل غاصب از اهداف خود شده است.

شرکت در راهپیمایی روز قدس موجب نا امیدی دشمنان اسلام می شود و حضور پررنگ مردم به ویژه ورزشکاران و جوانان در راهپیمایی این روز ضروری است.
 
خوزستان

پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان طی پیامی از ورزشکاران، مربیان، داوران و مسئولان ورزش این استان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده است. در متن این پیام آمده است: روز قدس يادگار شايسته بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي،روز بیداری و تجلي شکوه و عظمت امت اسلامي ، رستاخيز استکبار ستيزی مسلمانان جهان و روز پشتیبانی از مردم ستمدیده و مظلومی است که بیش از نیم قرن درمصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده اند .
جامعه ورزش و جوانان خوزستان همچون سالهای گذشته با شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید بیعت با آرمانهای معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ،حمایت خود را از حقوق مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می نماید.
 
 اردبيل 
سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل، ضمن اعلام حضور ورزشکاران اردبیلی در راهپیمایی روز قدس، بیانیه‌ای را درخصوص این روز صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛ ورزشکاران اردبیل در روز قدس ، فریاد ظلم ستیزی سر می دهند، روز قدس نماد ظلم ستیزی ابدی و عدالت جویی ازلی امتی مسلمان است که همه جهانیان را به حضور حماسی در مبارزه بی امان با استکبار جهانی و عیادیش فرا می‌خواند. امروزه جهان اسلام  به ویژه کشورهای خاورمیانه از فلسطین گرفته تا یمن شاهد دسیسه های رژیم غاصب صهیونیستی و سیاست های غلط کشورهای منطقه و مرتجع عربی و جریان های تروریستی تکفیری که باعث به خاک و خون کشیده شدن انسان های بی گناه گردیده و سکوت جوامع بین المللی از جمله سازمان بین الملل که منجر به شعله ور شدن آتش فتنه توسط رژیم غاصب صهیونیستی و جریان های تکفیری شده است و از سوی دیگر کشورهای عضو 1+5 با سنگ اندازی در برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران این فرصت را به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی که منشا اصلی بحران در منطقه و تهدید کننده واقعی امنیت و صلح جهانی است داده تا بدترین شرایط در فلسطین، عراق، لبنان، سوریه و یمن را به بوجود آورد و موجب آواره شدن چندین میلیون انسان بی گناه شود.

از این رو آحاد ملت ایران با باوری ژرف به اینکه ریشه اصلی بحران های خاورمیانه تداوم اشغال فلسطین و دیگر سرزمین های اسلامی و استمرار خوی تجاوز گری، وحشیگری و رژیم خون ریز صهیونیستی و پشتیبانی های ناجوانمردانه آمریکا و سکوت خائنانه مجامع بین المللی به ظاهر طرفدار حقوق بشر می باشد به جهانیان نشان خواهند داد که هیچ ستمگری را یارای مقاومت در برابر سیل خروشان امت به پا خواسته اسلام نیست و اسرائیل، محکوم به نابودی است. به همین منظور جامعه ورزشی استان اردبيل و بسیجیان ورزشکار بر خود وظیفه می دانیم همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس که روز بیزاری از رژیم غاصب صهیونیستی است و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام  خمینی (ره) که اسرائیل غده سرطانی است که باید از صحنه روزگار محو گردد، شرکت نموده و با فریاد مرگ بر آمریگا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از ستمگران و غاصبان اعلام نمائیم و از ورزشکارانی که در مقابل رقیبان رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشده اند حمایت کرده  و از ملت شریف ایران اسلامی می خواهیم ضمن حمایت از آرمان های فلسطین در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی هشیار بوده و قضیه فلسطین که مسئله اصلی جهان اسلام است را هرگز به فراموشی نسپارند.
 
در پایان از تیم مذاکره کننده هسته ای هم می خواهیم خطوط قرمز نظامی جمهوری اسلامی ایران را رعایت و فرامین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) را نصب العین خود قرار دهند.
 
کرمان
ورزشکاران کرمانی نیز در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پیامی در این باره خاطرنشان کرد: روز قدس، روز حیات اسلام و فریاد بر ظلم و ستم روا شده بر مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین است، روزی که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمال خبیث شما واقع نمی‌شود.
 
روز قدس صحنه نمایش اقتدار جهان اسلام در برابر استکبار است، روز همبستگی جهان اسلام و وظیفه هر مسلمانی است که در راهپیمایی این روز شرکت کند.  ملت بزرگ ایران اسلامی از حرکات مذبوحانه رژیم صهیونیستی و هم پیمانان غربی این رژیم، هراسی ندارد و با تمام توان در مقابل تهدیدات آنها ایستادگی می‌کند.
 
 ملت بزرگوار و مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسئله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.
        
اصفهان
جامعه ورزش استان اصفهان متشکل از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان ، رؤسا و اعضای هیئتهای ورزشی، داوران ، مربیان ، پیشکسوتان و ورزشکاران  ملبس به لباس ورزشی روز جمعه راس ساعت 9 صبح در محل  مجموعه ورزشی تختی اصفهان تجمع نموده و  پس از آن همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس جوشش مردمی است که شعار و عملشان حمایت از مظلوم و آزادی و آزاده خواهی است.  
 
کردستان
ورزشکاران کردستانی هم همپای سایر اقشار مردم ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

جامعه ورزشی استان کردستان به همین مناسبت بیانیه ای را صادر کرده است : سازمان های مدافع حقوق بشر که امروز اندازه تابلوی محل کارشان از حوزه اختیار جهانی شدن وسیع تر است بخود آیند و با دفاع از حقوق کودکان، زنان و دانش آموزان فلسطین هویت جدید را باز شناسند.  
 
روز جهانی قدس گرامی ترین میراث حضرت امام خمینی(ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است. هم اکنون جریانهای پرخروش ضد استکباری بهم پیوسته و با صلابت در سبیل هدایت قرار گرفته و با تجمع این نیرو در پشت سد بصیرت و آگاهی ملل دنیا، نوید شکست هیمنه پوشالی ابر قدرتهای غربی عینی تر به نظر رسیده که موج بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای مهم جوشش قدرت و اراده مردم مظلوم دنیا می باشد.

زور مداران صهیونیستی کفتار صفت به عنوان یکی از نیرومندترین ارتش های دنیا در ابتدای حضور غاصبانه خود در سرزمین های اشغالی جنایتهای فجیع و دردناکی را در مرزهای لبنان و سوریه از خود به یادگار گذاشتند و علاوه بر این در سایر نقاط دنیا با اجرای حملات تروریستی آزادگان را به مسلخ بردند و با ایجاد رعب و وحشت از کوچک ترین کشور جهان غولی سهمگین ساختند ولی امروز در مقابل مکر خداوند قرار گرفته و چون لاشه مرداری نحیف زیر گامهای رزمندگان فلسطینی همچون کاه جویده شده (کعصف ماکول) در حال متلاشی شدن هستند.
 
صدور انقلاب اسلامی به همه دنیا بر تفکر غاصبانه و شیطانی آنان مهر باطل زد و عقربه ساعت مرگ آنان با سرعتی سرسام آور به سمت صفر میل می کند. به قول رسول گرامی اسلام (ص) آنکه در حال غرق شدن است، برای نجات خود از علف های نازک و کم توان لب رود استفاده می کند.
 
این نژادپرستان ضد بشریت با حمله به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان و آسیب رسانی به موسسات درمانی سعی دارند خود را از چنگال فروپاشی زود هنگام نجات دهد چرا که شبح هولناک سلاح های ساده و ابتدایی رزمندگان فلسطینی بر گنبد آهنین سایه انداخته و با تلفات شهروندان صهیونیست خیالی بودن قدرت آنان ملموس تر شده است، گرچه سابقه این ناتوانی در جنگهای چند  روزه به اثبات رسید ولی هم اکنون اهریمن در خانه خود هم زمین گیر و با التماس به دولت پشتیبانش آرزوی آتش بس دارد ولی زهی خیال باطل که وعده الهی تحقق یافته و امید به محو شدن کشور اسرائیل در عرصه جهان یک امر حتمی است.
 
روز قدس فرصتی است تا مسلمانان جهان با ابراز نفرت به حامیان رژیم ناتوان صهیونیستی دوران اضمحلال آن را نزدیکتر نموده و با شعله ور نمودن موج بیداری اسلامی قاموس صهیونیسم و امپریالیسم برای همیشه در هم پیچیده خواهد شد.
 
جامعه ورزشی استان کردستان  با قلبی آکنده از خشم نسبت به جنایات ددمنشانه اخیر صهیونیستها در منطقه غزه و شهید شدن صدها دانش آموز فلسطینی به ویژه در شجاعیه و دیگر مناطق، مصیبت زده شده رنجور و زخمی از تیر جلادان صبرا و شتیلا به گرمی فشرده و اعلام می دارند.
 
مسئولین اداره کل ورزش و جوانان ، روسا هیأت های ورزشی ، قهرمانان و ورزشکاران همچون کوه پولادین با حمایت همه جانبه از مردم قهرمان نستوه و ایستاده نوار غزه و فلسطین و تا محو کامل دولت غاصب صهیونیستی لحظه ای از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
 
کودکان، نوجوانان و جوانان جهان به ویژه جهان اسلام با مشت گره کرده بر سر دولتهای بی کفایت خود کوبیده و فریاد برآورید تا یخ جسم بی تحرک آنان فرو ریخته و طلیعه تمدن اسلامی در جهان تابیده و به برکت این توان توان مجددا رو بیداری اسلامی در کالبد ملل دنیا جریان یافته و با تشکیل دولت اسلامی اسلام تنها ابر قدرت جهان بوده و از این طریق سرنوشت ملتهاست خودشان رقم خورده و تا آزادانه بتوانند به حیات عزت بخش خود ادامه دهند.
 
مردم مسلمان و روزه دار استان کردستان تحریم ها و توطئه های سیاسی و اقتصادی مس وجودشان را آب دیده تر می کند و با توانی مضاعف تر از قبل در برابر اندیشه های مسموم سلطه جویان ایستادگی نموده و با تکیه بر نیروی علمی بومی جوانان کشور تا مرز رسیدن به استقلال نهایی و تبدیل شدن به الگوی موفق جهانی گامهای خود لحظه ای درنگ نخواهند کرد.
 
سازمان های مدافع حقوق بشر که امروز اندازه تابلوی محل کارشان از حوزه اختیار جهانی شدن وسیع تر است بخود آیند و با دفاع از حقوق کودکان، زنان و دانش آموزان منطقه غزه هویت جدید را باز شناسند تا کی می خواهید همچون عروسک های خیمه شب بازی مورد مضحکه و دستاویز استکبار جهانی باشید؟ در دنیا صحنه هایی که این سفاکان خلق نموده اند به چهره خونریزترین انسانهای تاریخ آبرو بخشید ولی شما با سکوت مرگ آورتان هر روز شاهد قتل عام انسانهای بی گناه و بی دفاع در این منطقه هستید، بدانید خدای عزوجل کفیل این مردم بوده شما نیز همچون اربابانتان به زباله دان تاریخ روانه خواهید شد.

جامعه ورزشی استان کردستان به بیان مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) توجه اکید نموده و اگر به دنبال عزت ابدی و اثر بخش بودن زحمات خود هستید در جهت نهادینه کردن سیاست اقتصاد مقاومتی، مقابله با تهاجم فرهنگی، بی اثر ساختن کلام و تصاویر زهرآگین شبکه های ماهواره ای و صدها اقدام آشکار و پنهان تلاش نموده تا لحظه ای فکر و امید گرایش و تسلیم شدن ایران اسلامی در اندیشه سلطه جویانه استکبار جهانی خطور نکند و مظلومین جهان از این تلاش الهام گرفته ور یشه های دولت غاصب همچون آمریکا و اسرائیل توسط محرومین خشکانده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار