تهیه‌کننده سریال «دیگری» مطرح کرد:

تأثیر بر مخاطب مستلزم هوشمندی برنامه‌سازان است

تأثیر سریال‌های شب قدر بیشتر محتوایی، معنایی است چه بهتر که برنامه‌سازان با هوشمندی بتوانند حتی یک پیام تأثیرگذار را انتقال دهند.

سعید مرادی تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال‌های مناسبتی گفت: رسالت تلویزیون و رسانه ملی این است که در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را تدارک ببیند و در شب‌های قدر با توجه به حال و هوای روحانی و معنوی آن سریال‌ها می‌توانند آموزه‌های دینی و ارشادی داشته باشند.

وی افزود: در شب قدر، ماه محرم، ایام فاطمیه سریال‌هایی تولید کردم  تأثیرات آن بیشتر محتوایی، روحانی و معنایی است، چه بهتر که برنامه‌سازان با هوشمندی بتوانند با همین تعداد کم حتی یک پیام تأثیرگذار را انتقال  دهند.

تهیه‌کننده «دیگری» عنوان کرد: مردم ارادت خاصی به شب‌های قدر دارند، باید آثار به دور از کلیشه، فیلمی روان و صادقانه تولید شود که بتواند با توجه با اتمسفر معنوی و روحانی این روزهای همذات‌پنداری داشته باشند.

وی تصریح کرد: هنرمند هم باید هم راستا با مخاطب باشد، الآن اقتضای روزگار ما در آثار نمایشی اخلاقی است که باید آن را بین مردم ترویج دهیم زیرا خیلی از مسائل را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

وی افزود: به دلایل شخصی و تجربی علاقه‌مند به تولید اثر برای شب‌های قدر هستم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اتمسفر این شب‌ها هر جا می‌توانیم خدا را زمزمه کنیم ولی خودم تنهایی با خداوند خلوت می‌کنم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار